آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 14 مرداد ماه 1398 = 05-08 2019

سفارت آمریکا در تظاهرات مسکو نقش دارد؟

سجنگوی وزارت امور خارجه روسیه از نقش سفارت آمریکا در تظاهرات غیرقانونی در مسکو خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: سفارت آمریکا در روسیه در راهپیمایی‌های غیرقانونی روز سوم آگوست در مسکو نقش داشته است.

وی افزود: ما قطعاً رسماً تمامی شکایات خود را به سفارت آمریکا در مسکو تحویل می‌دهیم. فقط به سفارت آمریکا شکایت خود را ارائه نمی‌دهیم. من فکر می‌کنم که رهبری آمریکا از چگونگی مداخله دیپلمات‌هایش در امور داخلی روسیه بسیار متحیر خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: وقتی ما چنین نگرشی را نسبت به خود مشاهده می کنیم، طرف آمریکایی در مورد اینکه ما چه نگرشی نسبت به آنها خواهیم داشت باید فکر کنند.

زاخاروا افزود: سفارت آمریکا در مسکو، مسیری که به اصطلاح برای راهپیمایی‌هایی روز شنبه برنامه‌ریزی شده بود را منتشر کرده بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: مورد به مورد، دقیقه به دقیقه، برنامه راهپیمایی تنظیم شده بود: اینکه چه ساعتی آغاز شود، چه ساعتی به پایان برسد و غیره و غیره. وی ادامه داد: آنطور که ما فهمیدیم، 90 درصد از اطلاعات (سفارت آمریکا در روسیه) از مردم خواسته بود تا به این مراسم (راهپیمایی غیرقانونی) بپیوندند.

پیش از این روز شنبه 27 ژوئیه، مسکو شاهد تظاهرات بدون مجوز بیش از 3 هزار نفر به دلیل رد صلاحیت نامزدهای اپوزیسیون برای شرکت در انتخابات محلی مجلس مسکو بود. کاندیداهای اپوزیسیون از آنجایی که نتوانسته‌اند امضای کافی برای کاندیداتوری خود کسب کنند، امکان ثبت نام در انتخابات (8 سپتامبر) را بدست نیاوردند. همچنین در جریان این اعتراضات بیش از هزار نفر به دلیل نقض قانون بازداشت شدند.



پلنگ ایران زمین August 7, 2019 02:41 PM

پوتینِ جادوگر از خامنه ایِ اهریمن یاد گرفته که جنبشِ مردمِ مسکو را به گردن آمریکا بیاندازد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: