آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 9 خرداد ماه 1400 = 30-05 2021

صدور قرار مجرمیت گروگان فرانسوی: تبلیغ علیه نظام

خبرگزاری هرانا – سعید دهقان، وکیل دادگستری از صدور قرار مجرمیت بنجامین بریر، توریست فرانسوی بازداشت شده، خبر داد. اتهامات این توریست جوان، در خصوص عکسبرداری و همچنین طرح سوال در رابطه با حجاب اجباری در ایران در شبکه‌های اجتماعی عنوان شده است. بنجامین بریر اوایل خردادماه سال گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و هم اکنون در زندان وکیل آباد مشهد به سر می برد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، قرار مجرمیت بنجامین بریر، توریست فرانسوی بازداشت شده، صادر شد.

سعید دهقان، وکیل آقای بریر ضمن اعلام این خبر طی یادداشتی در صفحه شخصی خود اعلام کرد؛ قرار مجرمیت وی از بابت اتهامات جاسوسی و تبلیغ علیه نظام صادر و در خصوص دو اتهام دیگر او تحت عناوین افساد فی‌ الارض و شرب‌ خمر، قرار منع تعقیب صادر شده است. این رای پس از گذشت بیش از دو ماه از اخذ آخرین دفاع آقای بریر، توسط دادسرای مشهد صادر شده است.

جلسه آخرین دفاع نجامین بریر اسفندماه سال گذشته در این شعبه برگزار شده بود. به گفته سعید دهقان، وکیل دادگستری، دلیل اتهام جاسوسی، عکسبرداری از مناطق ممنوعه و دلیل اتهام تبلیغ علیه نظام، طرح این سوال در شبکه های اجتماعی که “چرا حجاب در جمهوری اسلامی اجباری ولی در سایر کشورهای اسلامی اختیاری است؟”، عنوان شده است.

این شهروند فرانسوی اوایل خردادماه سال گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد و هم اکنون در زندان وکیل آباد مشهد به سر می برد.

سعید دهقان وکیل دادگستری پیشتر در این خصوص هرانا گفته بود: “با وجود ابهامات و تناقضات در اتهامات او، تاکنون اجازه دسترسی به پرونده وی داده نشده و در کنار نگرانی خانواده از وضعیت او در زندان وکیل آباد مشهد عدم دسترسی به پرونده توسط وکلا یک فاجعه است.»


تنها گناه برادرم این است که عاشق ایران و مردم ایران شده است

خواهر جهانگرد جوان فرانسوی که در ایران به اتهام جاسوسی و تبلیغ علیه نظام اسلامی زندانی شده، در گفتگو با هفته نامۀ فرانسوی "لوپوئن" اتهامات طرح شده علیه برادرش را بُهت آور و بی اساس خوانده و گفته است که برادر او، بنژمن برییر، یک جهانگرد است و تنها گناه‌اش این بوده که عاشق مردم و کشور ایران شده است.

بنژمن برییر"، جهانگرد جوان فرانسوی، از ده ماه پیش در زندان مشهد به سر می‌برد. سعید دهقان، وکیل ایرانی، دوشنبه پانزدهم مارس در صفحۀ توئیتر خود نوشت که دادگاه انقلاب، جوان فرانسوی را بر اساس ادعاهای واهی به جاسوسی و تبلیغ علیه نظام اسلامی ایران متهم کرده است. مستندات این اتهامات اظهار نظر "بنژمن برییر" دربارۀ حجاب اجباری در ایران در صفحۀ شخصی خود در توئیتر و عکسبرداری از مناظر با استفاده از یک "دُرون" قابل دسترس در بازار بوده که بیشتر به وسیلۀ سرگرمی کودکان شباهت دارد.

بلاندین برییر سپس گفته است که تاکنون به توصیه وزارت امور خارجۀ فرانسه دربارۀ وضعیت باورنکردنی برادر زندانی‌اش در ایران سکوت کرده بود به این امید که او هر چه زودتر آزاد شده و به فرانسه بازگردد، اما، اکنون در نهایت بُهت و ناباوری شاهد اتهامات کاملاً بی اساسی است که علیه وی ایراد شده است.

بلاندین برییر گفته است که بنژمن جهانگرد است و پس از سفر به اسکاندیناوی تصمیم گرفت با دمپایی و وانت سفری اش عازم ایران شود. بلاندین برییر گفته است که برادرش پیش از دستگیری در گفتگوهای تلفنی بارها می‌گفت که "عاشق ایران و مردم این کشور شده و در سفرش به این کشور با مردمان و مناظر فوق العاده‌ای روبرو گشته است." بلاندین برییر سپس افزوده است که "در آغاز بنژمن قصد داشته پنج شش ماه در ایران بماند، اما، به دلیل دلبستگی اش به ایران تصمیم گرفت کمی بیشتر سفرش را در این کشور ادامه بدهد."

بلاندین برییر گفته است که برادرش همچنان "در بند عمومی زندان مشهد به سر می برد و در دو ماه گذشته توانسته با او دو بار گفتگوی تلفنی انجام بدهد و تاکنون نیز چند بار توسط افراد مختلف بازجویی شده است."


سیاست گروگانگیری بخشی از سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی است

سرنوشت گردشگر فرانسوی در ایران به سرنوشت اسدالله اسدی، دیپلمات-تروریست جمهوری اسلامی گره خورده است

یک وکیل ایرانی روز دوشنبه پانزدهم مارس در صفحۀ توئیتر خود تأئید کرد که گردشگر فرانسوی بنام "بنژمن بیرئیر" که از ماه مه سال گذشته در ایران دستگیر شده امروز رسماً از سوی دادگاه انقلاب به جاسوسی و تبلیغ علیه نظام اسلامی این کشور متهم شد.

به گفتۀ سعید دهقان دادگاه انقلاب اتهامات خود را به عکسبرداری گردشگر فرانسوی از مناطق ممنوعه و همچنین اظهار نظر وی در توئیتر دربارۀ حجاب اجباری در ایران مستند کرده است. "بنژمن بیرئیر" در صفحۀ توئیتر خود پرسیده بود : "چطور است که حجاب اسلامی در جمهوری اسلامی اجباری است اما در دیگر کشورهای مسلمان اختیاری؟"

به گزارش رادیو فرانسه، در اواخر فوریه گذشته سعید دهقان اتهامات ایراد شده علیه گردشگر فرانسوی را متناقض و دروغ خوانده بود. "بنژمن بیرئیر" سی و پنج سال دارد و به گفتۀ جراید فرانسوی در یک منطقۀ صحرائی در نزدیکی مرز ایران و ترکمنستان دستگیر و نخست به زندان وکیل آباد مشهد منتقل شد.

فریبا عادلخواه پژوهشگر ایران-فرانسوی نیز از جمله افرادی است که از سوی دادگاه انقلاب به جاسوسی و تبانی برای اقدام علیه جمهوری اسلامی متهم شده و اکنون با پابند الکترونیکی در حصر خانگی به سر می‌برد.

به گفتۀ ناظران، سرنوشت بنژمن بیرئیر و فریبا عادلخواه احتمالا به سرنوشت اسدالله اسدی، مأمور اطلاعاتی جمهوری اسلامی گره خورده که به جرم طراحی عملیات تروریستی در حومۀ پاریس توسط دادگاه بلژیک به بیست سال زندان محکوم شده است.


اعتراض شدید در آلمان نسبت به آدم ربایی جمهوری اسلامی

یک نهاد غیردولتی در آلمان از دولت این کشور خواسته تا در برابر آدم‌ ربایی جمهوری اسلامی صریحا موضع‌گیری کند. دستکم چهار شهروند ایرانی-آلمانی در ایران به دلایل سیاسی زندانی هستند.

رئیس این نهاد غیردولتی در برلین که «مجمع آزادی خاورمیانه» نام دارد، موضع‌گیری دولت آلمان در این باره را ضعیف دانست و با اشاره به ادامه حبس غیرقانونی ناهید تقوی، فعال حقوق بشر ایرانی آلمانی در ایران به خبرگزاری کلیسای پروتستان در برلین گفته است: دولت آلمان باید این آدم‌ربایی خودسرانه را صراحتا محکوم کند.

نهاد غیردولتی «مجمع آزادی خاورمیانه» در برلین برای دموکراسی، حقوق بشر و حاکمیت قانون در خاورمیانه تلاش می‌کند. این نهاد در سال ۲۰۰۷ توسط چند پژوهشگر علمی، روزنامه‌نگار، اعضای سازمان‌های یهودی و ایرانیان در تبعید تاسیس شد.

ناهید تقوی از ۱۶ اکتبر بدون دسترسی به امکانات کنسولی سفارت آلمان در ایران و بدون برخورداری از کمک‌های حقوقی در زندان اوین محبوس است. به گفته خانواده خانم تقوی مقامات جمهوری اسلامی او را «تهدیدی امنیتی» دانسته‌اند.

رئیس «مجمع آزادی خاورمیانه» این اتهام را مسخره خوانده و می گوید: این زورگویی که در آنجا اعمال می‌شود نشان از ماهیت تبهکارانه رژیم [جمهوری اسلامی] دارد. آنها ابایی ندارند که برای رسیدن به اهداف سیاسی‌شان آدم‌ربایی کنند و آلمان را زیر فشار بگذارند.»

خانم بکر زندانیان سیاسی در ایران را به «توپ‌های بازی» تشبیه می‌کند. به عقیده این کارشناس خاورمیانه، جمهوری اسلامی از طریق زندانیان آلمانی قصد دارد تا کشورهای اروپايی را وادار به سازش و مصالحه کند و در این راه به همکاری دولت آلمان امیدوار است.

او به دادگاهی که در حال حاضر در بلژیک علیه اسدالله اسدی، دیپلمات-تروریست جمهوری اسلامی جریان دارد اشاره کرده و این دادگاه را دارای نقشی کلیدی در این میان می‌داند.




مزدک بامدادان November 22, 2020 05:07 PM

این خانم تقوی که با پای خودش به ایران رفته و حالا گروکان گرفتندش ! در آلمان به کسانی که پناهنده بودند و پاس آلمانی گرفته بودند « کسانی که دقیقا سیاسی بودند» در یک برگه که باید امضا میکردند توضیح داده شده بود که به ایران و کشورهای همجوار نباید مسافرت کنند در صورت دستگیر شدن و یا گروگان گرفته شدن دولت آلمان هیچ کمکی نمیتواند به آنها بکند! من اگر جای دولت آلمان باشم به هیچ وجه نه با زندانی و نه با حکومت ایران در مورد این جماعت تماس نمیگیرم که مجبور به معامله با گروگانگیران شوم! اما در مورد ایرانیانی که به آلمان و اروپا امدند و بحت نام پناهندگی پاس گرفتند و بعد هم رفتند پاس شان را پس دادند و مهر اقامت المان و کشورهای اروپایی گرفتند و به ایران رفت و آمد میکنند باید گفت شرم بر شما باد

گزارش یا اعتراض به این نظر


گروگانگیری های اسلامی !!! November 25, 2020 08:41 PM

رژیم اشغالگر و یاغی اسلامی در این ۴۲ سال سیاه و ویرانی، «سیاست های جنون آمیز» خود را با زور، قلدری، ذرندگی، وحشی تری، جنایت، تبهکاری، قتل عام، کشتار، اعدام، حبس، شکنجه، گروگانگیری و یاغیگری به پیش برده و این واقعه بهترین گویای آن است
زمان آن فرا رسیده، جامعهٔ جهانی در کنار ملت آزادیخواه ایران قرار گرفته و به حیات نکبت بار این رژیم خون آشام و ضد انسانی اسلامی، یکباره و برای همیشه پایان دهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


تروریست های اسلامی !!! November 25, 2020 08:48 PM

بنظر می آید این فردی که در گزارش تصویری بر صندلی چرخدار نشسته، احتمالأ یکی از همان پاسدارنی باشد که چند سال پیش در حمله به سفارت اسرائیل در تایلند به هنگام پرتاب بمب دستی خود مجروح شد و در دادگاه تایلند به سالها زندان محکوم شد

احتمالأ اینها همان سه تروریست اسلامی است که استرالیا با ارتباط نزدیک خود با تایلند، توانسته آنها را از زندان آزاد کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


علیرضا November 25, 2020 09:50 PM

این اروپا واقعا" تنزل کرده به همه هموطنان ساکن اروپا توصیه میکنم روی کمک اروپا حساب نکنند حالا خوبه منافع تجاری و اقتصادی هم در وضعیت فعلی ایران ندارند و الا خیلی راحت و آسان در برابر تهدیدات جمهوری اسلامی کوتاه می آمدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


حکومت جهل، جور. کذب و دروغ !!! November 25, 2020 10:12 PM

این هم یکی از دیگر ترفند های معمول دروغ و فریبکاری های اسلامی در «حکومت ظلم علی» در ایران اشغالی:
«تروریست های اسلامی» را «تاجران ایرانی» جا می زنند و با «روبند و پوزه بند» به مردم ایران قالب می کنند

در عین حال، این نمایش واقعأ «مضحک و خنده دار» هم هست که عمق فاجعهٔ «تبلیغات کذب و دروغ» را در «حکومت شیاطین اسلامی» دوباره به نمایش گذاشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسته November 25, 2020 11:26 PM

واقعا که خاک عالم بر سر امریکا و کانادا و اروپا و حالا هم استرالیا

گزارش یا اعتراض به این نظر


قلی زاده November 26, 2020 09:16 AM

جالب تر اینکه همزمان هم داره یک سریال ضد تروریستی هم از تلویزیون رژیم پخش میشه البته فکاهی

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان November 26, 2020 05:32 PM

اما انجام گروگانگیریهای تکرای توسط رژیم ملاها این وابستگان به بیگانه طی چهار دهه با همکاری و هماهنگی هر دو طرف با یکدیگر صورت گرفته و در آینده نیز انجام خواهد گرفت!
در واقع این عملیات بسیار کثیف و تمرین شده قدیمی رژیم یعنی به دام انداختن شهروند استرالیایی و آزاد سازی او بصورت هماهنگ شده با ملاهای اشغالگر توسط مقامات سیاسی خود استرالیا  
به بهانه آزاد سازی مجرمین واقعی و تروریستهای رژیم از زندان در استرالیا انجام گرفته

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو December 16, 2020 06:26 PM

حکومت جنایت ریا و تزویر به اخر خط رسیده خود زنی آغاز میشود اما همه میدانند حیله عبا نیرنگ زیر عمامه چیست دگر آنها را پس از ۴۰ سال جای رنگی نیست حکومت چون چند مرکز است به زودی یک گاف ملت را به خیابان میکشد اگر گاف ندهند گرسنگی رهبر جدید ماست خواهید دید امین

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان February 19, 2021 12:38 PM

فراهم کردن امکان گروگانگیری برای فاشیست اسلام یعنی زمینه سازی برای رهایی چنایتکاران تروریست رژیم اسلامی در چهان اگر این المانی و یا این دوتابعیتی که هم از توبره میخورد و هم از آخور به ایران نرفته بودند آیا دستگیر میشدند تا زمینه گروگان گرفتنشان فراهم شود و زمینه ای برای فشار و تبادل زندانی صورت گیرد راستی چرا دولتهای اروپایی اعلان نمیکنند که هرکس که به ایران سفر کند در صورت دستگیری ما از آنها حمایت نخواهیم کرد و مسیولیتی در قبال آنها نخواهیم داشت و در مقابل رژیم فاشیست ایران هم باید چنان عمل کنند که هرگونه گفتگو در مورد تروریستهای دستگیر شده امکان پذیر نیست تروزیستهای دستگیر شده در زندانهای اروپا باید مدت زندانشان با اعمال شاقه باشد تا نشان داده شود که این جانیان در زندانهای اروپا باید جان بکنند تا برایشان تفهیم شود که جنایتکار هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو February 19, 2021 08:43 PM

واقعا" خاک عالم برسیاست اتحادیه اروپاکنن که تنها خبرگروگان گیری حکومت تازی را میدهند بله اقشارطعمه حکومت تازی شده ایرانی های دوتابعیتی هستند واروپا بجز برطبل گرونگیری کوفتن توانائی دیگری به اصطلاح نداردو همچنان سالنه بودجه های کلانی برای ارگان اسلامی تحت تصاحب حکومت تازی درایران هزینه هم می کند وبرای جنایاتکاران رژیم آخوندی فرش سرخ را هم پهن می کند و به انها خوش آمد هم می گوید وضمیمه آنهم پاسیورت های شکن تقدیماشان می کند واجازه ساخت وسازمحافل ترورهم داده ومیدهد اروپا ازتمامی دیکتاتورهای جهان سومی حمایت می کند ازجمله طالیبان درافغانستان فقط پول و منایع مفت این کشورها برایش ارجهیت داشته است و نه رفاه و آزادی مردمان کشورهای درگیردیکاتورها سفارت آلمان وایتالیا و انگلیس درایران درتصاحب ارگان حکومتی تازی درایران است

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان February 25, 2021 09:33 AM

اولا دستگیری و زندانی کردن فرانسویها، آمریکایها، المانیها و اصولا هر توریستی که به ایران اشغال شده سفر کرده بوده اند و خواهند کرد از نظر جمهوری عسلامی کاملا قانونی بوده!
بنابرین مردم در سراسر جهان باید به این درک رسیده باشند که سفر به ایران اشغالی به هر بهانه خطر دستگیری و زندانی شدن آنان توسط نیروهای امنیتی رژیم بسیار زیاد است!
برای مثال چندین تن از یاران ما که به مدت ۴۲ سال تا ۳۵ سال در خارج از ایران تبعید شده اند آرزوی رفتن بر سر مزار پدر و مادران خود را در ایران دارند چراکه آنان زمانی آنان ترک میهن کرده بودند هنوز والدین آنان زنده بودند و پس از خداحافظی دیگر فرزندان دلبند خود را ندیدند و چشم از جهان گشودنند!
در چنین شرایطی کسانی به ایران سفر خواهند یا احمق ند و یا بنوعی وسیله سیاست مماشات سیاستمداران کشور خود شده اند و یا جاسوس ند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو February 25, 2021 08:16 PM

تعجب و حیرت آور است که علم ودانش اروپائی ها وشرکاء درکره مریخ چنین و چنان می کند وولی انکارسیاست شان درکره زمین برپایه مماشتگری با دیکتاتورها و چپاولگران و قاتلان و جنایتگران حاکم درکشورهای جهان سوم ازجمله حکومت طالیبان اسلامی تازی درایران و اقشارطالیبان و حزب اللهی تازی درخاوریمانه استواراست و برای چنین مناسبات منافع آوری حاضرند تن به گروگان گرفتن شهروندانشان بدهند کشورهائی که به حکومت تازی آموختند که گروگان گیری و باج گرفتن درمقابل آزادکرنشان باعث روان شدن کلان مقداردلارمیشود ودرحقیقت درپی تنبیه عملی حکومت اخوندی برنیامندند که دیگرچنین نکند را علاج آنست که درمقابل گروگان گرفتن و زندانی کردن شهروندان کشورهایشان باید روزانه چندصدهزاردلارازاندوخته های بانکی حکومت حیون الله تازی بعنوان خسارت بلوکه شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو March 6, 2021 08:37 PM

بله هشداربسیارارزان قیمت به اتباع آلمانی که ازما کاری ساخته نیست ولی خوشبحال آقازاده و بسیجی ها و پاسدارها وروضه خوان های ساکن شده درآلمان که آلمان بغکرگروگان گیری نیست وحتی بفکراینهم نیست که این اقشاردرآلمان چه می کنند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


آدم ربایی های اسلامی !!! March 7, 2021 12:58 AM

هشدار به «شهروندان دو تابعیتی ایرانی – بلژیکی» و شهروندان بلژیکی که آشنایی کامل به «زبان و ادبیات فارسی» دارند
رژیم تبهکار و تروریست اسلامی در آیندهٔ نه چندان دوری به دنبال «شکار چند فرد بیگناه» مرتبط به دو کشور «بلژیک و آلمان» خواهد بود تا بتواند آنها را با پاسدار محکوم شدهٔ تروریست خود در بلژیک معاوضه کند

افراد مورد هدف دستگاهای اطلاعاتی رژیم فاشیست اسلامی، اشخاص با واجد شرایط زیر خواهند بود:
• شهروندان دوتابعیتی ایرانی-بلژیکی! ( و یا آلمانی)
• شهروندان بلژیکی/آلمانی مسلط به زبان فارسی!
• شرایط سنی بین ۳۰ تا ۵۵ سال!
• ارجعیت در «زن» بودن آنها!
• داشتن عقاید سکولار، لیبرال، دمکرات و متعهد به حقوق بشر!
• ظاهر آراسته و حرفه ای!
• تحصیل کردهٔ در ردهٔ دکترا و یا بالاتر!
• تخصص در مطالعات و پژوهش های علمی معتبر جهانی!
• تخصص در علوم ایران شناسی، اسلام شناشی، شرق شناسی، علوم هسته ای، علوم هوا-فضایی، حقوق بشر و حقوق زنان!
• وابسته به دانشگاه ها، مراجع علمی، بنیاد ها، اندیشکده ها، سازمان ها و شرکت های معتبر جهانی!
• عضو فعال هیئت های علمی در مطالعات جهانی!
• مؤلف کتاب و یا نظریه های علمی!
• افرادی با شخصیتی اجتماعی (زبان دار) که مدام به تحقیقات و تحصیلات خود افتخار می کنند و اطلاعات به دیگران می دهند!
• و ،،، !

افراد واجد شرایط بالا، بویژه تحصیلات بالای دکترا، بایستی از مسافرت به ایران «شدیدأ» خودداری کنند

حکومت فاشیست اسلامی بدنبال «صید ماهی بزرگ» در تور صیادی خود است صید بزرگ برای آنها، پرارزش است و در پایان برای آنها «جایزهٔ بزرگی» خواهد آورد و آن آزادی تروریست های خون آشام اسلامی از زندان های جهان است

یاد آوری:
بدلیل دستگیری اسدی، تروریست اسلامی در کشور «آلمان»، از دیدگاه رژیم فاشیست اسلامی، دولت آلمان مسئول دستگیری و گرفتاری اوست، لذا «شهروندان دو تابعیتی ایرانی و آلمانی» با شرایط بالا همانند بلژیکی ها، «هدف شکار اسلامگرایان» در ایران اشغالی هم خواهند بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو March 15, 2021 07:50 PM

تصورمی کنید که جناب مکرون وسیاسیون کابینه اش که با چنگ ودندان ازبرجام وپول رسانی به خامنه ای و شرکاء دفاع می کنند برای آزادی گروگان فرانسوی و آنهم نه دوتابعیتی چه اقدامی خواهد کرد؟همان روشی را دنبال خواهد کرد که استرالیا دنبال کرد و اژاد گردن تروریست های حکومت اخوندی درمالزی بود درحقیقت باج دادن و ضعف نشان دادن چنین کشورهائی بوده است که خامنه ای را ترقیب به گروگان گیری کرده ومی کند اوباما دومیلیارددلاربرای رهائی گروگان امریکا و انهم همزمان با توافق برجام خامنه ای پسند با هواپیما برای خامنه ای فرستاد پس گروگان گیری و موهبت های آن رابه خامنه ای اموختند مکرون بدون شک و شبهی درتلاش است که اسدی تروریست رااززندان بلزِیک آزاد کند واقعا" حیرت وچندش آوراست که اتحادیه اروپا که برای آزادی مخالف پوتین اززندان تحریم ها وضع می کندولی حالا سکوت میکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام March 16, 2021 01:44 AM

گروگانگیری و باج خواهی نه تنها بخشی بلکه تمام سیاست خارجی رژیم اشغالگر ایران است و رژیم به جز گروگانگیری و کشتار مخالفان هیچ کار دیگری در چهل و دو سال گذشته انجام نداده از اشغال سفارت آمریکا و به گروگان گرفتن دیپلماتهای آمریکایی بگیرید تا به گروگان گرفتن کشتی کره ای و خانم زاغری و این مورد آخر شهروند بیگناه فرانسوی که در طبیعت گردشگری میکرد این حیوانات تخم تازی دقیقا به روش اجداد کثیف و قاتلشان عمل میکنند و تنها راه درمان این معضل کشتار این زالوهای اسلامیست زیرا تا نسل منحوسشان برقرار است میزنند و میکشند و تجاوز میکنند و به گروگان میگیرند قربتا الی الله

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو May 3, 2021 08:14 PM

بایدن ووزیرخارجه اش ازاینکه پذیرفتن خواسته گروگان گیرهای حکومت تازی و خامنه ای و دریافت 7میلیاردلار به بیرون درزکرده است دچارتنش و دستپاچگی شده اند که بله چنین نیست و ما تکذیب می کنیم چرا بایدن بطورعلنی این مورد را تکذیب نکرده و نمی کند؟! این 7 میلیاردلارهمان 7میلیاردلاری ازپولهای حکومت آخوندی دربانک کشوراروپائی لوکزامبورگ به دستورترامپ بلوکه شده بوده نیست ؟! عراقچی پاودی خامنه ای درمذاکرات وین جنون دروغگوئی دارد که می گوید تحریم ها برعلیه بسیاری ازارگان های جنایتگرو چپاولگرحکومت آخوندی وسپاه و اقشاری که ترامپ تحریم کرده بوده است برداشته خواهد شد؟ اینهم دروغ است ؟! بایدن چرا علنی دراین موردها سکوت کرده ومی کند؟! بله خبرروان شدن باج های میلیاردردلاری به دربارخامنه ای هم یمنی ها را هم برای باج گرفتن ترقیب کرد که به عربستان حمله ورشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو May 30, 2021 06:03 PM

کجای این سخن و پرسش جرم است ؟ "چطور است که حجاب اسلامی در جمهوری اسلامی اجباری است اما در دیگر کشورهای مسلمان اختیاری؟" واقعاً مسخره نیست ؟ مثل این است که کسی بپرسد " چرا عمامه خامنه ای و آخوندها شبیه لگن بچه است یا چرا قصری بچه ها را شبیه عمامه آخوندها میسازند ؟ این فقط یک سوال از روی کنجکاوی است و شما میتوانید پاسخ دهید، چون محتویات آنها از یک نوع هستند برای این سوال که کسی را نباید محکوم کرد و به زندان انداخت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: