آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 21 مرداد ماه 1398 = 12-08 2019

تودهنی به آخوندها؛ دفن سگ در مسجد رشت

بازداشت سه شهروند به علت دفن سگ در یکی از مساجد رشت

خبرگزاری هرانا – فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت از بازداشت سه شهروند به علت دفن سگ در یکی از مساجد روستای “امشه” از توابع این شهرستان خبر داد و اعلام کرد اقدام این شهروندان “توهین به مقدسات” محسوب شده و هیات امناء مسجد و سپاه ناحیه سلمان رشت از شاکیان خصوصی این پرونده هستند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صدا و سیما، فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت، از بازداشت سه شهروند به علت دفن سگ در یکی از مساجد روستای “امشه” از توابع این شهرستان خبر داد.

بر اساس این گزارش، هفته گذشته زنی ۵۱ ساله در روستای “امشه” از توابع بخش سنگر شهرستان رشت، سگ خود را کفن پوشانده و به عنوان فرزند خردسالش با همکاری دو مرد ۳۵ و ۴۵ ساله از اهالی این شهر و حضور اقوامشان در محوطه مسجد به خاک سپرده است.

احمد نقدپور، فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت در این خصوص گفت: “چند تن از اهالی محل به این ماجرا مشکوک شدند که با اقدام نهادهای ذیربط، پس از ۶ ساعت این سگ نبش قبر شد”.

وی با اشاره به این که هیات امناء مسجد و سپاه ناحیه سلمان رشت از شاکیان خصوصی این پرونده هستند، افزود: ” اقدام این شهروندان “توهین به مقدسات” محسوب شده و این سه متهم بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند”.

در این گزارش به محل نگهداری شهروندان بازداشت شده و وضعیت آنها اشاره‌ای نشده است.



Dariush August 12, 2019 01:05 PM

یک کار سخیف! سگ‌ها هم شاکی‌ هستند که چرا پیکر این سگ نازنین و با وفا در یک محل "نجس" (مسجد) به خاک سپرده شده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهنام August 12, 2019 02:35 PM

آرش - صبحی August 12, 2019 03:23 PM

آن اسلامیکه ملایان حاکم و پیشینیان شان اززمان صفویه تاکنون مبلغ و مروج و بشارت دهنده آن بودند بالاخره نفاب از چهره اش برکشیده شد و ملایان با اعمال وکردار خودشان نقاب ازچهره این مذهب مندرآوردی وکریه المنظرومملواز فساد وتباهی ودروغ وتزویر وریا برداشتند تا ملت ایران، بویژه مومنان وشیعیان وجهانیان دریابند این فرقه تبهکار وخبیث و زنازاده خدا فروش در زمره فاسد ترین وخونخوارترین و ضد اخلاقی ترین قومی بودند وهستند که روی کره ارض ودر محراب ومنبر- در منا و مکه و مدینه اقامه عدل وکرامت و رحمت میکردند حال باید روزی هزار باید بیت معروف عالیجناب حافظ بزرگ راازپشت تریبونهای مختلف برزبان راند *** واعظان کین جلوه درمحراب ومنبر میکنند****** چون بخلوت میروند آن کار دیگر میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


علیرضا August 12, 2019 03:35 PM

چرا سگها را راحت نمی گذارید مسجد جای "جانوران پیشرفته تر" است سگها جای خودشان را می خواهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: