آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 23 مرداد ماه 1398 = 14-08 2019

صداوسیما؛ یک بازیگر دیگر ممنوع التصویر شد

خبرگزاری هرانا – صداوسیما اعلام کرد که تیزرهای فیلم سینمایی “ایده اصلی” را در صورتی پخش می کند که بخش هایی با حضور هانیه توسلی است، از آن حذف شود.

به گزارش خبرگزاری هراا به نقل از ایلنا، پیام نیکفرد، مدیر روابط عمومی شرکت سینمایی خانه فیلم و پخش‌کننده فیلم “ایده اصلی” با اشاره به پخش نشدن تیزرهای این فیلم از صداوسیما گفت: بعد از آنکه تیزرهای فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی آماده شد، آن را به صداوسیما ارائه کردیم اما به ما اعلام شد که باید بخش‌هایی که هانیه توسلی در آن حضور دارد، حذف شود.

وی ادامه داد: به ما اعلام شد پخش تصویر و صدای هانیه توسلی در قالب تیزر و برنامه‌های دیگر ممنوع است.

فیلم ایده اصلی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و با بازی مریلا زارعی، بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی و مهرداد صدیقیان هم‌اکنون در حال اکران است.

پیش از این پخش تیزرهای فیلم “قسم” با بازی مهناز افشار در صداوسیما ممنوع شده بود و صداوسیما به سازندگان این فیلم اعلام کرده بود که باید تصاویر و صدای مهناز افشار را از این تیزرها حذف کنند.

لازم به یادآوری است که پیشتر در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری امیر مهدی ژوله نیز با تصاویرش از تیزر فیلم سینمایی “سامورایی در برلین” و اوایل همان ماه حامد همایون، خواننده ایرانی ممنوع التصویر شده بودند.

عباس سجادی، ترانه‌سرا و مجری صدا و سیما نیز در خردادماه به دنبال عدم پذیرش “اعلام برائت” از محمدرضا شجریان ممنوع التصویر شد.



آرش - صبحی August 14, 2019 01:10 PM

ازهمانروزیکه روح الله خمینی قدم منحوسش رابه ایران نهادودربهشت زهراایران را"غنیمت"اسلام برشمرددرواقع اعلام کردکه دراسلام حکومتی ونظام اسلامی اصل بر ... مالی وکرنش ودستبوسی و تسلیم درمقابل ملایان عمامه داروبی عمامع است آنروزیکه روح الله خمینی دربالکن منزلش درجماران باپیژاماوعرق چین نشست وهیت دولت بصف ایستادند،ودست روح الله خمینی بعنوان تبرک روی نرده قرارداده شدونفر به نفرگنده های نظام میامدندودست آلوده بخون این ملای خشن وضدبشررامیبوسیدند وتلویزیون این صحنه های مشمئز کننده رابصورت مستقیم پخش میکرد به یک ملت وهمه کاسه لیسان ریزودرشت نظام ولایت فقیه اعلام کردندکه اصل درحکومت اسلامی اطاعت محض وبدون چون وچراازفرمامین عمله های استبداددرجای جای حکومت است امروز صداوسیمادرتملک قطعی ولایت فقیه است امروزصداوسینماجمهوری اسلامی یک ابزارسرکوب وسانسوراست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: