آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 24 مرداد ماه 1398 = 15-08 2019

بازداشت شهردار خرم آباد و تعدادی به دلایل سیاسی

جزئیات دستگیری وحید رشیدی شهردار خرم‌آباد و تعدادی از مدیران مجموعه شهرداری اعلام شد.

به گزارش تسنیم، در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان لرستان، وحید رشیدی شهردار خرم‌آباد (مرکز استان لرستان) شب گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد، همچنین چند نفر دیگر از مجموعه شهرداری به همراه وی دستگیر شدند که این دستگیری‌ها واکنش‌های زیادی در استان در پی داشت.

شهردار خرم‌آباد به اتهام فساد مالی- اقتصادی، زد و بند و چندین تخلف دیگر در مجموعه شهرداری دستگیر و در اختیار مسئولان قضایی استان قرار گرفت.

تحقیقات در مورد این پرونده در حال انجام و تکمیل شدن است و به‌ احتمال‌ زیاد چند مدیر دیگر از شهرداری نیز در مورد این پرونده احضار و یا دستگیر می‌شوند.

برخلاف برخی شایعات در فضای مجازی دستگیری شهردار خرم‌آباد به‌هیچ‌ وجه سیاسی نبوده و پرونده تخلفات رشیدی از چند ماه قبل در حال تحقیق، بررسی و تکمیل شدن بود و این پرونده تخلفات همچنان هم در حال تکمیل و کامل شدن است که به‌زودی جزئیات کامل‌تر اعلام می‌شود.



لر اصيل ايران August 17, 2019 11:46 AM

أين آقاي شهردار و هم دستانش با دزد بزرگ لرستان (علي دولتشاه) مؤسس و رئيس سابقه موسسه أرمان و كاسپين كه با پول مردم بدبخت املاك ميليون دلاري در خارج از كشور اسپانيا،كانادا و تركيه به نام بستگانش خريده در يك كاسه است همه مردم خرم اباد على دولتشاه و وضعيت خانوادگى او قبل از موسسه فردوسى و بعد أرمان و كاسپين را مي دانند كافى است اسم على دولتشاه را فقط در سايت روزنامه رسمى ثبت شركتها جستجو كنيد فقط يك قلم شركت ( همگام نورد) به نام خودش و فرزندان ٨ و ١١ ساله آش اميرحسين واميرمحمد با سرمايه دويست ميليارد تومن تأسيس كرده با شراكت همسرش فرحناز نعمتي و برادرزنش شهريار نعمتى كه معاون موسسه ارمان در زمان رياست وى در آنجا بود جالب است برأي كمك به ساخت يك پل در خرم اباد ده ميليارد تومن به شهردار فاسد كمك كرده و مسجد هم ساخته كه خبرش در همه سايتها هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: