آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 30 مرداد ماه 1398 = 21-08 2019

اعتراض به رأی دادگاه پرونده قتل زندانی سیاسی

وکیل خانواده مرحوم علیرضا شیرمحمدعلی، زندانی سیاسی که اوایل خردادماه در زندان فشافویه به قتل رسید، می‌گوید به رأی دادگاه اعتراض شده و اظهار امیدواری می‌کند علاوه بر عاملان قتل، مقصران نیز محکوم شوند.

به گزارش ایرنا، یکم مردادماه امسال غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد متهم ردیف اول در قتل علیرضا شیرمحمدعلی به اتهام مشارکت در قتل عمد به قصاص نفس و پرداخت دیه صدمات غیرموثر در قتل محکوم شده است.

این مقام قضایی همچنین حکم متهم ردیف دوم پرونده را ۲۵ سال حبس و پرداخت دیه صدمات غیرموثر در قتل عنوان کرد.حالا محمدهادی عرفانیان کاسب به ایرناپلاس می‌گوید روز شنبه به رأی دادگاه اعتراض زده است.

او توضیح می‌دهد: یک بحث ما موضوع قاتلان بود و دیگری مقصران این حادثه فجیع. یعنی کسانی که با قصورشان این فرصت را به آن دو زندانی دادند که آقای شیرمحمدعلی را به قتل برسانند.

عرفانیان می‌افزاید: می‌گوید: متأسفانه در پرونده آقای شیرمحمدعلی دادگاه فقط برای عاملان رأی صادر کرد و به مسئله مقصران این حادثه وارد نشده است. ما به رأی دادگاه اعتراض کرده‌ایم چون درخواست ما این بود که مقصران این حادثه از مدیرکل سازمان‌ زندان‌ها تا رئیس زندان نیز محاکمه شوند.



Solmāz kāviyāni August 22, 2019 12:16 AM

دراین جنایت سه رده ی آمران،عاملان ومقصران مشهوداست که پُر واضحترین آنها،همان نقش «آمران» می باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: