آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 30 مرداد ماه 1398 = 21-08 2019

قتل یک جوان بلوچ با شلیک بی رحمانه ماموران

یک جوان بلوچ براثر تیراندازی مستقیم و بی رحمانه ماموران یگان امداد به قتل رسید. بنا به گزارشهای دریافتی، شامگاه دوشنبه ۲۸ مردادماه ۹۸ ماموران یگان امداد نصرت آباد زاهدان با شلیک مستقیم به حمزه براهویی او را به قتل رساندند.

ماموران یگان امداد نصرت آباد در حد فاصل گراغه با شلیک مستقیم به خودرو این شهروند بلوچ آتش گشودند که منجر به کشته شدن راننده خودرو به نام حمزه براهویی فرزند لال محمد شد.

حمزه براهویی ۲۸ ساله متاهل و دارای ۳ فرزند و تنها نان آور خانواده اش بود.

ماموران یگان امداد در مسیر گراغه ۵۰ کیلومتری زاهدان بدون هیچ علامت ایست و توقفی به سمت خودرو حمزه براهویی تیراندازی کردند.

قتل این جوان در حالی صورت گرفت که حمزه براهویی سه رأس گوسفند در خودروی خود به همراه داشت وبدون هیچ گونه بار قاچاقی در حال رانندگی بود که ماموران به وی شلیک کردند و حتی قبل از شلیک دستور ایست به وی هم ندادند.

بیشتر: قتل بی‌رحمانه عباس امیری جوان ۱۹ ساله اهوازی توسط نیروی انتظامی در جاده اهواز ـ شوشتر

در یک مورد مشابه در اهواز در بامداد روز یکشنبه ۲۰مردادماه ۹۸، عباس امیری ۱۹ساله فرزند امیر از ساکنان شهر اهواز در جاده اهواز ـ شوشتر به دلیل توجه نکردن به ایست نیروی انتظامی مورد تعقیب قرار گرفت. نیروی انتظامی این جوان ۱۹ ساله را از ناحیه قلب هدف شلیک گلوله قرار داد که منجر به جان باختن وی شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: