آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 31 مرداد ماه 1398 = 22-08 2019

بازار خودرو؛ خبر بازداشت دو نماینده مجلس ولایت

بازداشت دو نماینده مجلس شورای اسلامی به دلیل اختلال در بازار خودرو تایید شد.

به گزارش عصر ایران، علیرضا سلیمی عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بازداشت دو نماینده مجلس به اتهام مالی را تایید کرد.

روز گذشته خبرهای مبنی بر بازداشت فریدون احمدی و محمد عزیزی نمایندگان زنجان و ابهر به دلیل اخلال در بازار خودرو منتشر شد و اعلام شد که این دو نماینده مجلس به زندان اوین منتقل شده اما با قرار وثیقه یک میلیاردی آزاد شدند.

سلیمی عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ایران گفت: تا این لحظه مدارک لازم و اسناد مرتبط با بازداشت 2 نماینده مجلس توسط قوه قضاییه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است.

وی افزود: هفته آینده و با تکمیل مدارک و اسناد تخلف و مباشرت آنها در برخی اقدامات، جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار خواهد شد.

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از رویت اسناد و مدارک، بسیار سریع درباره عدول از وظایف نمایندگی را بررسی کرده و درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.



آرش - صبحی August 22, 2019 03:11 PM

همین دیروز بودکه خامنه ای بی ناموس وحرامی دردیدار با المپیادی های کشور و در پاسخ شکوائیه یکی از دانشجویان دلسوز مملکت که از فرارنخبگان دل پرخونی داشت وآنرابعنوان یک عارضه ملی برشمرد با رهبر حکومت دزدان در میان نهاد، رهبر بصورتی وقیحانه گفت خوبی طرح این موضوع این بود که شما دلتان آرام گرفت این جواب مزخرف رهبر یک حکومت مذهبی است که فساد درآن به اوج رسیده است وزمینه فرار مغزها، بویژه فرار جوانان از کشور را رقم زده است اینهم از نمایندگان مجلسی که عناصر آن باید بعنوان یک نهاد نظارتی عالی حافظ قانون وامین ملت باشند مشتی دزد وکارچاق کن وبی پدر ومادر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: