آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 فروردین ماه 1400 = 26-03 2021

فیلم؛ ورقه‌های تقلب جو بایدن در نخستین کنفرانس خبری

در نخستین نشست بایدن با خبرنگاران پس از ورودش به کاخ سفید تصاویری از او ثبت شد که نشان میدهد از برگه هایی با فونت بزرگ برای دادن آمار و ارقام درباره اوضاع آمریکا استفاده می کند. (فیلم زیر)

بایدن در این مصاحبه گزینشی که دیروز انجام شد همچنین کاتالوگ اسامی و عکس خبرنگارانی که سوالاتشان را از قبل اعلام کرده بودند در دست داشت و از روی آن افراد را انتخاب می کرد.

گفتگوی بایدن با رسانه ها فقط به ۲۵ خبرنگار محدود شده بود.

ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=WRkTPCEcd0c

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرام March 26, 2021 03:06 PM

آدمی به سن و سال بایدن حتما حضور ذهن کامل ندارد و برای اینکه آبرو ریزی نکند نیاز به چنین نوشته هائی خواهد داشت در گذشته نیز روسای جمهور چنین مشگلاتی را نشان داده اند مثلا ننسی رگان در مواردی پاسخ شوهرش را به خبرنگاران برایش دیکته میکرد در حالی که ریگان در جوانی گوینده زبردستی بود و حتی در میانسالی حضور ذهن بیمانندی داشت البته ترامپ از این قاعده مستثنی نبود ولی هم خود وی و هم طرفدارانش به گاف های فراوان و گفتار بدون سند و مدرک وی حساسیتی نشان نمیدادند

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو March 26, 2021 09:30 PM

بله خمینی وخامنه ای با همین شیوه مردم ساده لوح را گول زدند و تنها هدفشان حکومت کردن به سلیقه خودشان بود و ازانتخابات مردم سوء استفاده کردند درکاخ سفید هم حالا بله آقای بایدن ماسک بر صورت می‌زند و از دیدار با جمهوری‌خواهان کنگره سر باز می‌زند تا زوال عقلی خود را مخفی نگاه دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: