آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 شهریور ماه 1398 = 26-08 2019

سرقت جواهر ۱۵۰ میلیاردی در غرب تهران

فردی که به همکاری دو تن دیگر اقدام به سرقت قطعه جواهری به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، مدتی قبل ماموران کلانتری وردآورد از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با خبر شدند که یک قطعه جواهر به ارزش چندین میلیاردتومان از مردی ۵۲ ساله در محدوده خیابان جوزانی به شیوه زورگیری مورد سرقت قرار گرفته است که درهمین راستا برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند و با حضور ماموران در محل شاکی اعلام کرد که یک مدال با قطعه جواهر زمرد ۱۰۱ قیراتی و الماس و یاقوت زرد طلای ۱۸ عیار از وی به سرقت رفته است.

این فرد در ادامه تحقیقات به کلانتری مراجعه کرد و به ماموران گفت: چندی پیش با واسطه یکی از دوستانم به نام همایون با فردی بازاریاب به نام کامران آشنا شدم و پس از مدتی گفتگو با کامران قرار شد که افرادی را که خریدار این قطعه جواهر هستند به من معرفی کند. فرد بازاریاب امروز با من تماس گرفت و گفت که دو مشتری برای جواهر پیدا کرده که آن‌ها حاضرند، جواهر مذکور را با قیمت بالایی از من بخرند که در همین راستا قرار ملاقات گذاشتیم و که من به همراه جواهر به خیابان جوزانی روبه روی ساختمانی در حال ساخت رفتم.

شاکی ادامه داد: پس از حضور در محل با فرد بازایاب و دو مرد دیگر که در محل حاضر بودند و وارد کانکس ساختمان در حال ساخت شدیم و قطعه جواهر مورد تایید دو خریدار قرار گرفت و قرار شد که بر سر قیمت صحبت کنیم. من هم قطعه جواهر را به داخل خودروی شخصی ام منتقل کردم و به داخل کانکس برگشتم که در همین هنگام یکی از دو نفر که همراه بازاریاب بود با سلاح گرم به طرف من حمله ور شد و نفر دیگر با شکستن شیشه خودرو، جواهر را سرقت کرده و هرسه با یک دستگاه خودروی سواری مدل بالا از محل متواری شدند.

با اخذ شکایت، تحقیقات پلیسی آغاز شد و ماموران با استفاده از شیوه و شگرد‌های پلیسی موفق شدند مخفیگاه یکی از سارقان را در محله نواب شناسایی کنند که با هماهنگی مقام قضائی به این محل رفته و سارق را دستگیر کردند. همچنین در بازرسی از محل قطعه جواهر سرقتی که بر اساس برآورد‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال قیمت داشت کشف شده و به مالباخته تحویل داده شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که تحقیقات برای دستگیری دو متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.



بهنام August 26, 2019 10:32 PM

سرتا پای این گزارش عجیب و مشکوک بنظر میاید صدو پنجاه میلیارد ریال میشود حدود یک میلیون و چهارصد هزار دلار که قیمتی گزاف برای یک قطعه زمرد 110 قیراتی و مخلفات آنست حال اگر کسی چنین جواهری داشته باشد برای نشان دادن آن به یک خریدار نا آشنا در یک مکان مطمعن با محافظ اینکار را انجام میدهد شاید هم ایران آخوند زده و دزد خانه در تصور ما دور از وطنان نمیگنجد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام August 27, 2019 03:05 AM

یک داستان تخیلی دیگر برای نشان دادن اقتدار پلیس آخوندی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: