آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 8 شهریور ماه 1398 = 30-08 2019

تودهنی زنان تاجدار؛ گریه یکی از علمای مشهد

علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد گفت: مراسمی را سرپا کردند که در این مراسم، زن‌ها آرایش کرده با سرِ برهنه و لباس‌های یونیفرم مخصوص آمدند نشستند؛ حاشیه‌سازی از این بدتر؟ منظره فوق‌العاده وقیحانه بود، آنانی که در رسانه‌ها عکس‌ها را دیدیند واقعاً برآشفتند. اگر بخواهیم از اسناد کشور، عکس جشن کشف حجاب رضاخان را پیدا کنیم و با این منظره کنار هم بگذاریم، شاید از آن جریان چیزی کم نیاورد و شاید بدتر هم باشد؛ آخر این چه وضع است؟

علم‌الهدی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که حجاب حکم شرع و قانون است. در یک مراسم رسمی حکم شرع زیر پا گذاشته شود و از قانون تخلف شود؟ یکی از علمای مشهد گریه می‌کرد و می‌گفت: شاید این‌ها می‌خواهند کشف حجاب رسمی کنند که این منظره را ایجاد کردند.

در پی انعکاس برخی مطالب رسانه‌ای در خصوص پوشش تعدادی از حاضران در همایش «ارائه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساختهای روستایی»، روابط عمومی ریاست جمهوری با صدور اطلاعیه‌ای، توضیحاتی ارائه کرد. در این اطلاعیه آمده است که "انتخاب و دعوت میهمانان همایش یاد شده، از سوی نهادهای صنفی و محلی مرتبط با موضوع برنامه انجام شده و دفتر و نهاد ریاست جمهوری در این مرحله نقشی نداشته است. در عین حال برگزارکنندگان همایش پیش و در حین اجلاس، به میهمانان همایش، در خصوص رعایت شئونات اسلامی در حوزه پوشش، تذکر داده بودند. ضمن تقدیر از حساسیت دلسوزان (آتش به اختیاران) نسبت به رعایت کامل موازین شرعی بویژه حجاب اسلامی، مساله بوجود آمده قابل اغماض نبوده و دستور پیگیری و برخورد با خاطیان صادر شده است.

ایران پرس نیوز




مريم August 27, 2019 03:05 PM

دست اين بانوان شجاع را ميبوسم ، احسنت بر شما، كاش خانمهاي ديگر هم روي آخوندهاي كثيف و در راس انها روحاني را كم كنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور August 27, 2019 03:51 PM

خاک بر سر نوعی ایدئولوژی قرون وسطائی برود که تمام ارمانش به مرگ بر امریکا و لچک و حسین تشنه لب خلاصه میشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


قاسم August 31, 2019 12:52 PM

این عقب ماندگان ذهنی و این کفتارهای دزد و درنده از جون این مردم چه می خواهند این پیران مغز منجمد چطور درک نمی کنند که افکارشان پشیزی ارزش ندارد مردم را به خاک سیاه نشاندند و خجالت هم نمی کشند خودشان زندگی آنچنانی دارند و مردم را به قناعت تشویق میکنند تف به عمامه همه حکومتیان بی سواد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali August 31, 2019 05:11 PM

چطور از دیدن کودکان کار ، یا زباله گردها یا کولبری که از فرط بیکاری سد (صد )کیلو را تو کوه و کمر پر برف بر دوش می کشد متاثر نمی شوی ! بگم چرا ، چون حقشان را خودتان می دزدید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: