آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 22 شهریور ماه 1398 = 13-09 2019

تازه ترین اظهارات ترامپ درباره جانشین بولتون

رئیس جمهور آمریکا درباره احتمال تصدی پست مشاور امنیت ملی توسط «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا گفت که با وی درباره این موضوع صحبت کرده اما پامپئو ترجیح می دهد شخص دیگری در این پست فعالیت داشته باشد.

پیش تر سی ان ان گزارش کرده بود که رئیس جمهور آمریکا در حال بررسی امکان انتصاب مایک پمپئو، وزیر خارجه فعلی به سمت مشاور امنیت ملی در دولت خود است که در اینصورت دو سمت را عهده دار خواهد شد.

ترامپ همچنین یادآور شد در حال بررسی نامزدی 5 نفر برای عهده دار شدن سمت مشاور امنیت ملی است.

به گزارش نیویورک تایمز، برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، یکی از نامزدهایی است که از او به عنوان گزینه محتمل جایگزنی بولتون نام برده می‌شود.

یک مقام دولت ترامپ به این روزنامه خبر داد، هوک با ترامپ در رابطه با مسائل ایران تعامل دارد و رئیس‌جمهور از مسیری که استراتژی دولت در قبال رژیم ایران در حال پیش رفتن است، راضی است.

طبق گزارش نیویورک تایمز، برایان هوک احتمالا از حمایت جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد رئیس‌جمهور برای سمت مشاور امنیت ملی برخوردار است.

تحلیل‌گران سیاسی بر این باورند که برکناری بولتون با هر انگیزه‌ای که باشد، نشانه نرم شدن سیاست فشار حداکثری ترامپ بر رژیم ایران نیست؛ چراکه وی پیش از برگزیدن جان بولتون در منصب مشاور امنیت ملی، سیاست خود را علیه جمهوری اسلامی به وضوح در مبارزات انتخاباتی‌اش اعلام کرده بود.

گواه این مدعا، نشست خبری مشترک مایک پومپئو، وزیر خارجه و استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه ۱۹ شهریورماه است که ساعاتی پس از اعلام برکناری بولتون، در آن تحریم‌های جدیدی علیه گروه‌های تروریستی وابسته به حکومت ایران اعلام شد.



بابك September 10, 2019 07:33 PM

متاسفانه در كاخ سفيد تمام روساي جمهوري كه امدن همه به مردم ايران راه خيانت را پيشه كردن گو اينكه اين رژيم منحوس را هم همان روساي جمهىر برسر مردم نگون بخت ايران نازل كردن الان هم از ترامپ بوي خيانت به مردم ايران ميايد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali September 10, 2019 10:40 PM

اگر کوپر من به جای بولتون بیایید مواضعش بسیار سرسخت است رد او در سقوط شوروی سابق دیده میشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهروز September 10, 2019 11:17 PM

عاشورا همیشه برای ملا ها نون و آب داشته آمد داشته

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام September 11, 2019 12:01 AM

متاسفانه جان بولتون فدای عصبانیت و عدم بردباری در کلام شد و پرزیدنت ترامپ هم اگر به یک موضوع به شدت حساس باشد و به خاطر آن کار یک نفر یا حتی یک رژیم را تمام کند آن موضوع بی احترامی است کاری که خامنه ای هم مرتکب شد و سزای آن را با سقوطش خواهد پرداخت .خامنه ای بجای خوشحالی بداند از جان بولتون عزیزتر نیست و سرنوشتی به مراتب بدتر برای او و مافیایش برنامه ریزی شده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک د.د. September 13, 2019 08:08 AM

آمریکا اگر میخواست از مردم ایران پشتیبانی بکند ، از شاهزاده پشتیبانی میکرد که نمی کند پشتیبانی از شاهزاده ، پشتیبانی از مردم است و کار رژیم بیک هفته هم نمی کشد آمریکا از شاهزاده میخواهد ظاهر شاه بسازد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: