آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 19 شهریور ماه 1398 = 10-09 2019

دهها نفر در مراسم عاشورا کشته شدند+فیلم

در نتیجه ازدحام جمعیت در محل سرداب حرم امام حسین در کربلا بیش از ۳۱ نفر کشته و ۱۰۰ نفر زخمی شده‌اند (فیلم زیر). وزارت بهداشت عراق اعلام کرده است که تعداد کشته‌شدگان و مجروحان لحظه به لحظه بیشتر می‌شود.

خبرگزاری آلمان سه‌شنبه ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) به نقل از وزارت بهداشت عراق گزارش داده است که ازدحام جمعیت در محل سرداب حرم امام حسین در کربلا موجب کشته شدن ۳۱ نفر و مجروح شدن ۱۰۰ نفر شده است.

در برخی گزارش‌ها آمده است که این افراد به دنبال ازدحام جمعیت و ایجاد حالت خفگی جان باخته‌اند یا مصدوم شده‌اند.

در فیلم‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی از طرف عراقی‌ها منتشر شده می‌توان دید که اجساد کشته شدگان از داخل حرم به بیرون حمل می‌شود.

درباره علت حادثه روایت‌های متفاوتی وجود دارد. بیشتر رسانه‌ها دلیل حادثه را ازدحام جمعیت دانسته‌اند ولی شبکه خبری "العربیه" نوشته است که علت این حادثه ریزش یک راهرو (یا گذرگاه) بوده است.

العربیه از قول مسئولان امنیتی عراق گزارش داده است که حادثه شهر کربلا در نتیجه فرو ریختن بخشی از یک گذرگاه عابر پیاده به هنگام برگزاری مراسم سوگواری عاشورا رخ داده است.




www.youtube.com/watch?v=0mmw2mRAKs4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



حقیقتگو September 10, 2019 07:54 PM

قشونی عمدا" ازسپاه پاسداران و بسیج و الشعبی ها درمراس عاشورا ایجاد بلبشه وهجوم ونتیجه کشته شدن زائران میشوند و این کشتاروقربانی شدن مردم درحقیقت برای تبلیغات مطبوعاتی ورادیو تلویزون های اخوندی درجهت قدرت نمائی اسلامیون مورد بهره برداری قرارمی گیرد که بله اسلام این و اسلام آن مردم مسلمان این و مردم مسلمان آن هرچه حکومت آخوندی با تحریم ها و بمباران های اسرائیل درعراق بیشترتحت فشار قرارگیرید بیشتردرصدد ساخت و سازسناریوهای عوام فریبانه تبلیغاتی برمی اید که حالا تعداد بسیاری کشته و زخمی ضمیمه این تبلیغات هستند زائران ازایران بهتراست به ایران برنگردند زیراکه ایرانی نبوده ونیستند وبرای حسین جان شان همان جا همگی بمیرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria September 10, 2019 09:51 PM

خب اگر میگویند این حسین شفا میدهد و معجزات دارد پس چرا نتوانست از جان زائرین خود مراقبت کند ؟! و اکنون هم باید بجای اینکه مجروحین حادثه را به بیمارستان ببرند باید انها را به حرم حسین دخیل ببندند تا حسین انها را شفا بدهد ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


nader September 12, 2019 04:42 AM

ای کاش هر روز عاشورا تاسوعا باشه بلکه نسل این عقب موندها ریشه کن بشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ramin September 12, 2019 03:01 PM

آن کس که نداند و نخواهد که بداند حیف است چنین جانوری زنده بماند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: