آدرس پست الکترونيک [email protected]

تازه ترين اخبار ما را در سايت يا وبلاگ خودتان بگذاريد









دوشنبه، 16 فروردین ماه 1400 = 05-04 2021

چرا "ظریف" نسبت به جان خود و خانواده اش نگران است؟

ظریف نسبت به جان خود و خانواده اش نگران است و ممکن است به یک کشور خارجی پناهنده شود

در محافل خبری تهران این گمان قوت گرفته که محمد جواد ظریف به شدت بیم دارد که کوتاه مدتی پس از انتخابات ریاست جمهوری و پایان دوران خدمت حسن روحانی، عوامل تندرو رژیم که به احتمال زیاد دولت آینده را به دست خواهند گرفت و قدرت بیشتری بدست خواهند آورد، در صدد نابود ساختن او از صحنه سیاسی برآیند تا همانند محمود احمدی نژاد او را خاموش کنند.

به گفته این محافل، که خود را از آشنایان نزدیک ظریف معرفی می کنند، او بیم دارد که انتقام جویی تندروها از او، به کنار گذاشتن وی از صحنه سیاسی رژیم محدود نشود، بلکه در صدد بازداشت و محاکمه او برآیند تا فشار بیشتری بر جناحی که “اصلاح طلب” و یا “میانه رو” توصیف گردیده،آورده و درس عبرت بیاموزد و صدای خود را خاموش کند.

این محافل به رادیو پیام اسرائیل گفتند که ظریف اخیرا به شماری از نزدیکان خود گفته است که زندگی سختی دارد و از جانب تندروهای رژیم به او هشدارهای نگران کننده ای داده شده است.

ظریف بیم دارد که در پایان دوران ماموریتش، او را به جاسوسی و یا تماس با دشمنان اسلام و حکومت متهم سازند. چنین اتهامی جان او را شدیدا به خطر می اندازد.

ظریف در سال های خدمت خود در مقام وزیر امور خارجه، و برحسب وظیفه خود، با شماری از سیاستمداران آمریکایی و از جمله جان کری وزیر خارجه دولت پرزیدنت اوباما، تماس ها و مذاکرات زیادی داشته که موجب خشم تندروهای رژیم قرار گرفته است.

یک منبع خبری گفته است که ظریف در سفرهای خود به خارج، با احتیاط و پرده پوشی بسیار، احتمال اقامت در یکی از کشورهای خارجی را مورد بررسی قرار داده است. دو کشوری که مورد توجه او قرار دارد ایالات متحده و کانادا می باشد. ولی بعید است که آن کشورها حاضر به پذیرش ظریف و خانوادۀ او باشند.

سه سال پیش ظریف مورد حملات شدید تندروهای رژیم قرار گرفت و ناچار شد سیاست خود را ۱۸۰ درجه تغییر دهد و از یک دیپلمات میانه رو، به یک عامل تندرو مبدل شود و به دفاع از سیاست های خامنه ای بپردازد و نقش “ماله کش” را برای توجیه سیاست های شخص خامنه ای و جناح اصولگرا را ایفا کند. ولی جناح تندرو به او هشدار داده که اگر با تجدید تماس ها با آمریکا بر سر برجام، در صدد برآید پیشنهادهای آشتی جویانه را برای پیشبرد گفتگوها با ایالات متحده مطرح سازد، جانش به خطر خواهد افتاد و از این رو ممکن است قصد مهاجرت داشته باشد.

بی تردید، مقاله اساسی امروز روزنامه کیهان (دوشنبه) نیز ممکن است بر شدت نگرانی ظریف بیافزاید. حسین شریعتمداری در مقاله خود خواستار محاکمه و مجازات حسن روحانی گردیده که به چه اجازه ای پیشنهاد انجام رفراندوم مطرح ساخته است.



شهنام April 5, 2021 03:20 PM

طی چند سال گذشته بارها گفته ام ظریف به احتمال بسیارزیاد اعدام خواهد شد که تقصیر تمام افتضاح برجام به گردن او بیفتد و حزب اللهی‌های وحشی کمی آرام بگیرند البته حیوانات اسلامی ولایتمدار نمی فهمند که ظریف بدون اجازه رهبر آب هم نمیتوانست بخورد و حالا که فرزانگی رهبر عمر رژیم را بیش از پیش کوتاه کرده و تروریست‌های بسیجی هم که میبینند مرگ واقعا از رگ گردن به آنها نزدیک تر شده ممکن است افسار پاره کنند و حتی بیت رهبر را هم با رهبرش به آتش بکشند تا با این تقیه ی آتشین دست کم جان بی‌مقدار خود را نجات دهند غافل از اینکه خودکرده را تدبیر نیست و سرنوشت همگیشان از صدر تا ذیل چیزی به جز مرگ محتوم و ذلت بار نخواهد بود و خطاب به ظریف میگویم ‌ای مردک احمق تو نه از سعید امامی مومن تری ونه ولایتمدارتر یادت هست با او چه کردند؟ توکه جای خود داری اشهدت را بخوان

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسمال در نیویرک April 5, 2021 03:50 PM

ظریف سگ در باز فرعونیه همان فرعونیکه در جوانی پول یک دوچرخه را نداشت حالا هواپیما شخصی داره

گزارش یا اعتراض به این نظر


Irani April 5, 2021 07:56 PM

بازى سياسى براى گرم كردن شوى انتخابات
اين دلقك وطن فروش خودشو به موشمردگى زده تا تنور رو داغ كنه
روحت شاد رضا شاه

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو April 5, 2021 09:20 PM

حیرت وچندش آوراست که بطورعمد و هدفمند این چنین مهملات دلسوزوارانه و آنهم برای ظریف تمام و کمال خائن منتشرمی کنند که بله جان ظریف و خانواده محترمشان وآنهم بخاطرخدمات شایسته برای مردم و حقوحقوق شان درخطراست ! ظریف واقف است با تمامی ماله کشی های ودروغ گفتن ها درجهت منافع خامنه ای وشرکاء صلب اختیارات خواهد شد وچندی نگذشته مورد حملات اقشارخامنه ای واقع خواهد شد من بی گناهم من بی تقصیرم من نکردم من مظلوم هستم چه کنم تهدید میشدم ظریف نگران و امثالش نگران نباشند اگر اززیر عبای خامنه ای فرارمی کنند خوشبخانته درامریکا آخوندی درکاخ سفید ظهورکرده است که بدون شک زیرعبایش برای شماها جادارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ظریفِ به پایان خط رسیده !!! April 5, 2021 09:23 PM

ظریف دلقک، شخصأ به آخر خط خود رسیده و در آیندهٔ نه چندان دوری از صحنهٔ سیاست ایران:

• یا کنار گذاشته خواهد شد!
• و یا خود کنار خواهد کشید!

او در این چند سال اخیر به بن بستهای بزرگی رسیده بود ولی با وخیم تر شدن اوضاع سیاسی، دیپلماتیک، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و دفاعی کشور و نا کار آمد بودن سیاست های او برای رسیدن به یک راه حل بنیادی برای مشکلات و معظلات کشور، زمان رفتن و حذف او از صحنهٔ سیاست ایران فرا رسیده است
ظریف دلقک، در هفته ها و ماههای آینده، «بی سر و صدا» و «بطور مرموزی» از صحنهٔ سیاست ایران برای همیشه «محو» خواهد شد
خبر برکناری ظریف و یا استعفای او و تصمیم او برای اقامت در یک کشور اروپای غربی را بزودی خواهیم شنید
او چشم به اقامت در یکی از دو کشور «فنلاند» و یا «ایسلند» با داشتن کمترین جمعیت ایرانی مقیم در اروپای غربی، دوخته است

گزارش یا اعتراض به این نظر


ظریف، به پایان سلام کن !!! April 5, 2021 09:31 PM

ظریف جنایتکار که خود «عضو شورای عالی امنیت ملی کشور» است و در آبانماه ۹۸ بطور مستقیم در «قتل عام ملت ایران» شرکت داشته، شخصی است که امروز جهانیان او را از خود «دور و طرد» می کنند

• هیچ سیاستمدار و یا دولتمردی در جهان حاضر نیست «دست به خون آغشته شدهٔ» این ستمگر اسلامی را بفشارد
• هیچ سیاستمدار و یا دولتمردی در جهان حاضر نیست «در کنار یک میز» با این جنایتکار اسلامی دور او بنشیند
• هیچ سیاستمدار و یا دولتمردی در جهان حاضر نیست در یک «عکس» با این ظالم اسلامی دیده شود
ظریف، مذاکرات او و امضای او در عهدنامه ها، هیچ اعتبار سیاسی، حقوقی و دیپلماتیک نخواهند داشت

برای ظریف تنها دو گزینه گزینهٔ باقی مانده:

• فرار از جهنم آخوندی!
• و یا «خودکشی» شرافتمندانه!

ظریف بزدل، اگر عاقل باشد و مثل دیگر مستبدان تاریخ، «گوبلتس» و «هیتلر» شرافتمدانه ماشه را خودش بکشد، قبل از اینکه مثل صدام حسین و معمر قذافی به دست مردم ستمدیده و خشمگین ایران گرفتار شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


ظریف = جنایتکار اسلامی !!! April 5, 2021 09:40 PM

ظریف قاتل، بعنوان «عضو شورای امنیت ملی ایران» مستقیمأ:

• در قتل عام ۱۵۰۰ نفر از مردم بیگناه و ستمدیدهٔ ایران در آبانماه گذشته مشارکت مستقیم داشته!
• در باز نگاه داشتن آسمان ایران به روی هواپیماهای مسافربری جهان مشارکت داشته!
• در سرنگونی پرواز ۷۵۲ و قتل عام ۱ + ۱۷۶ نفر انسان بیگناه مشارکت داشته!
• و در انکار و کتمان حقایق سانحه مرگبار از مردم ایران و جهانیان برای ۳ روز متوالی با دروغ پرآکنی، مشارکت داشته!
• و به تازگی در انعقاد ننگین نامهٔ ترکمنچای با دولت چین کمونیست غارتگر شرکت مستقیم داشته!

ظریف دستش به خون ملت ایران آغشته است
ظریف یک «قاتل بین المللی» و «خائن» به مردم ایران است و بایستی دستگیر، محاکمه، محکوم و بشدت مجازات شود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


خداحافظ دلقک خندان !!! April 5, 2021 10:04 PM

بعد از قتل عام وحشیانهٔ مردم ایران در آبانماه گذشته، ظریف، دلقک خندان که خود عضو فعال شورای امنیت کشور هم است، از «عاقبت شوم نظام اسلامی» در آیندهٔ نه چندان دوری، بخوبي آگاهی دارد
او از اوضاع نابسامان و بی ثبات کنونی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، مالی، امنیتی و دفاعی/نظامی کشور «بشدت ناراضی و ناراحت» است
او به این حقیقت تلخ دست یافته، که پس از پایان سِمَت خود در وزارت خارجه رژیم، «امنیت جانی» او و خانوادهٔ او در ایران، تضمین نخواهند بود و دیر یا زود با اتهاماتی از جمله «جاسوسی برای دول خارجی»، «خطر علیه امنیت ملی»، «اختلاس مالی» و دیگر اتهامات جدی روبرو خواهد شد
به همین دلایل ، او در اولین فرصت پس از پایان مسئولیت خود در دولت روحانی، از کلیهٔ چشم اندازهای سیاسی، اجتماعی و امنیتی ایران برای همیشه کناره گیری خواهد کرد و کشور را به مقصد یک کشور اروپایی:
• با ثبات و دمکراتیک!
• با مناسبات نه چندان خوب سیاسی، دیپلماتیک و اقتصادی با ایران!
• فاقد هرگونه قرارداد استرداد مجرمین با ایران!
• فاصلهٔ دور جغرافیایی از ایران!
• و با حداقل جمعیت ایرانی ساکن در آن کشور!
به همراه خانواده اش ترک کرده و هرگز به ایران باز نخواهد گشت
از میان کشورهای با ثبات اروپایی، دو کشور واجد شرایط او، کشورهای «فنلاند» و «ایسلند» در روی نقشهٔ رادار ظریف قرار دارند
کشور «ایسلند» با کمترین جمعیت ایرانی ساکن و یکی از با ثبات ترین کشورهای جهان، به احتمال زیاد «اولین انتخاب» ظریف خواهد بود
او به احتمال زیاد، پس از سالگرد تولد نکبت بار رژیم اسلامی در بهمن ماه، از مقام خود به دلایل شخصی و برای همیشه، کناره گیری خواهد کرد و رهسپار اسکاندیناوی و شهر «ریکیا ویک» پایتخت ایسلند خواهد شد، «بعبارت دیگر پا به فرار خواهد گذاشت»
عباس عراقچی، جانشین انتصابی ظریف و «آخرین وزیر خارجهٔ رژیم اشغالگر اسلامی» در «آخرین دولت انتصابی نظامی» خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


حامد April 6, 2021 04:26 PM

اااین آقا مردم را مغز فندقی انگاشته می خواهد یه دنیا بقبولاند که در جمهوری اسلامی میانه رو و اعتدالگر هم وجود دارد در حالی که همه شان مثل هم هستند مگر شعار مردم را فراموش کرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:
  51855 بازدید |