آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 4 مهر ماه 1398 = 26-09 2019

فیلم؛ قهرمان ایرانی: مسئولین عددی نیستند!

هادی چوپان بعد از موفقیت در مستر المپیا مسئولین رژیم جمهوری اسلامی را با خاک یکسان کرد: مسئولین عددی نیستند! من برای مردم زحمت می کشم...(فیلم زیر)

بدنساز نابغه ایرانی که در رقابت‌های مسترالمپیا ۲۰۱۹ برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران به عنوان ارزشمند سومی رسید، (فیلم زیر) می‌گوید، بدون کمترین حمایتی عازم آمریکا شده و ۱۵۰ هزار دلار برای گرفتن ویزای آمریکا، بلیط، هتل و غیره هزینه کرده است.

هادی چوپان درباره کسب عنوان ارزشمند سومی در رقابت‌های مسترالمپیا ۲۰۱۹ در آمریکا که برای نخستین بار توسط یک ورزشکار ایرانی بدست آمد، اظهار کرد: مسابقات مستر المپیا قدمتی بیش از ۱۳۰ سال دارد و رویدادی بسیار بزرگ و با اهمیت در جهان محسوب می‌شود. مسترالمپیا بالاترین سطح کیفی و میزان اهمیت را در جهان دارد و ستاره‌های بدنسازی در سراسر جهان با داشتن شرایط لازم و گرفتن مجوز در این مسابقات شرکت می‌کنند.

ستاره رشته پرورش اندام ایران با اشاره به سختی‌هایی که برای گرفتن ویزای آمریکا و حضور در این رویداد متحمل شده است، گفت: بعد از ۴ سال انتظار و سختی کشیدن موفق به دریافت ویزای آمریکا شدم، آن‌هم در شرایطی که هیچ کدام از مسئولان از من هیچ حمایتی نکردند و حتی یک‌بار هم پیگیر کار من نشدند، چرا که کسب افتخار به نام ایران برای آن‌ها اهمیتی نداشت. ۴ سال عمر من برای گرفتن ویزا و حسرت حضور در مسترالمپیا تلف شد و هیچ مسوولی از من حمایت نکرد. با وجودی که ۶ سال بهترین مدال‌آور تیم ملی بودم و افتخارات زیادی را بدست آوردم اما هیچ توجهی به من نشد و ظاهرا اصلا این موضوع برای‌شان اهمیتی نداشت.




www.youtube.com/watch?v=xL1pglaSRyQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کاریکامراناتور September 16, 2019 01:08 PM

با مطالعه ی متن من نفهمیدم که ایشان در چه چیزی نابغه هستند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام September 17, 2019 12:03 AM

در چیزی که شما و امثال شما از فهم آن عاجزید: افتخار آفرینی در سطح جهانی برای یک ملت بی‌آبرو شده توسط آخوندهای تازی پرست

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین September 26, 2019 06:14 PM

هادی چوپان تودهنیِ بسیار ارزشمندی به آخوندها و پاسداران زد آرزو دارم که اینبار در جایگاهِ نخست بایستد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: