آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 16 آذر ماه 1399 = 06-12 2020

عکس؛ دانشگاه تعطیل بازهم نگران دانشجویان هستید؟!

تصویر زیر: صادق زیباکلام امروز به مناسبت سالگرد ۱۶ آذر روز دانشجو در توییتی نوشت: دانشگاه تعطیل، شما بازهم نگران دانشجویان هستید؟

فیلم زیر: آخرین تجمع دانشجويی سال گذشته پیش از اعلام ورود ویروس کرونا به ایران. جمعی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تهران روز یکشنبه ۲۷ بهمن (۱۶ فوریه) در محموطه دانشگاه تجمع کرده و شعارهایی در رابطه با انتخابات پیش روی مجلس خامنه ای سر داده و از جمله گفتند: مردم درگیر فقرند، این‌ها تو فکر رأی‌اند... در این شعارها به شلیک سپاه پاسداران به هواپیمای اوکراینی که از سوی جمهوری اسلامی "خطای انسانی" خوانده شد اشاره و گفته شده است: خطای انسانی تویی، شلیک پنهانی تویی ـ سپاهی سپاهی، قاتل ما شمایی...

ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=uQ427As0JBs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام December 6, 2020 07:47 PM

ادمین گرامی لطفا خزعبلات پاسدار زیبا کلاغ را بازنشر نکنید این جانوران به اندازه ی کافی رسانه دارند با کمال تواضع عرض میکنم اگر دوباره زوزه های این اپوزیسیون قلابی رژیم را باز نشر کنید عذر خودم را خواسته و سایت ایران پرس نیوز را به زیبا کلاغ پرستان میسپارم که فتح الفتوح دیگری در عرصه ی اینترنت کرده باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک December 8, 2020 05:37 PM

ادمین عزیز، از اینکه پیام بنده خطاب به شهنام را پخش نکردید نشان دهنده اوج دمکراسی شما است؟ خدا به داد ما ملت برسد که اگر امثال شما بخواهند حکومت کنند فرق شما با حاکمان الان چیست که از یک پیام ساده هراس دارید؟!

ایران پرس نیوز: دوست گرامی، پیام ساده (!) شما حاوی فحش و ناسزا بود و به همین دلیل منتشر نشد.

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: