آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 1 مهر ماه 1398 = 23-09 2019

پاسدار نقدی: بهزاد نبوی منتظر مجازات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در پاسخ به سوالی پیرامون صحت و سقم ادعای اخیر بهزاد نبوی مبنی بر شناسایی دو جاسوس در دفتر سردار نقدی ضمن تکذیب این موضوع، گفت: هجویات فردی که نام بردید ارزش پاسخگویی ندارد.

بهزاد نبوی در مصاحبه‌ای، گفته بود در دفتر سردار نقدی دو جاسوس اسرائیل شناسایی شده است که در زندان با برخی زندانیان سیاسی هم بند بودند، که یکی از آنها اعدام شد. در همین راستا، معاون هماهنگ کننده سپاه با رد این ادعا، گفت: این ادعا مصداق بارز نشر اکاذیب برای تشویش اذهان عمومی است و این فرد باید به زودی به دادگاه برود و پاسخگوی اتهامات کذبی که وارد کرده باشد.

سردار محمدرضا نقدی اظهار داشت: هجویات فردی که نام بردید ارزش پاسخگویی ندارد و وی باید به زودی به دادگاه برود و جواب دروغ‌هایی که مطرح کرده را بدهد، چراکه مصداق بارز نشر اکاذیب برای تشویش اذهان عمومی است.



حقیقتگو September 23, 2019 08:02 PM

جناب نقدی ازهیکل وچهره جنابعالی دقیقا" مشخص است که ازنسل تازی ها هستید و موهبت انکلیس وفرانسه شاملتان شده است که این دوکشورهم بودند که موجودیت جنابعالی وهزاران تازی دیگر را به درون ایران تزریق کردند نگرانی ازتشویش اذهان عمومی نداشته باشید زیراکه اذهان عمومی بدرستی واقف است که انچه نسل تازی ها برآن روا داشته ومیدارد نیازی به تشوش شدن ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: