آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 مهر ماه 1398 = 24-09 2019

آخوندها: تولید فیلم در باره مولانا حرام است

پس از رسانه‌ای شدن خبر تولید فیلمی درباره شمس و مولانا، مراجع حکومتی ساکن قم با ساخت این فیلم مخالفت کردند و تولید آن را «حرام» دانستند.

این فیلم «مست عشق» نام دارد و گوشه هایی از زندگی مولانا شاعر نامدار ایرانی در شهر قونیه و روابط او با «شمس تبریزی» را به تصویر می کشد.

به نوشته رسانه‌های جمهوری اسلامی، آخوند ضد ایرانی نوری همدانی، یکی از مرجع ساکن قم، ساخت این فیلم را «جایز» ندانسته است.

آخوند ضد ایرانی ناصر مکارم شیرازی، یکی دیگر از مراجع ساکن قم، نیز روز سه شنبه ۲ مهرماه ساخت این فیلم را ترویج صوفی‌گری توصیف کرده و گفته است که این کار «شرعاً جایز نیست و باید از آن خودداری کرد.»

مکارم شیرازی، که در توصیف دراویش و صوفیان از لفظ «ضاله» (گمراه یا گمراه‌کننده) استفاده کرده، خود از جمله مقامات جمهوری اسلامی است که موارد متعدد فساد اقتصادی‌شان در سطح بین‌المللی بازتاب گسترده‌ای داشته است. از جمله چندی پیش مقامات ایالات متحده به وجود فساد در تجارت شکر در ایران، که گفته می‌شود مکارم شیرازی انحصار آن را در دست دارد، اشاره کرده بودند.

وزارت خارجه ایالات متحده همچنین در آذر سال ۹۷ به مناسبت روز جهانی مبارزه با فساد در توئیتر خود به ثروت حاکمان ایران و فساد دستگاه حکومتی جمهوری اسلامی، از جمله به شخص ناصر مکارم شیرازی، که به سلطان شکر ایران مشهور است، اشاره کرده بود. در این توئیت وزارت خارجه آمریکا نوشته بود: «سلطان شکر با پر کردن بازار با شکر وارداتی گران قیمت، ایرانی ها را از کار بیکار کرد و میلیون ها دلار سود برد.»




مریم September 24, 2019 05:30 PM

این اراذل شیعه که تنبان خودشان را نمیتوانند بالا بکشند ، چطور بخودشان اجازه می‌دهند که فکر مولانا را ضاله بدانند ، در بسیاری از کتب در دنیا از اشعار مولانا تقدیر میشود، این نشان اینست که ما چقدر تو سری خور شده ایم آنهم از چند آخوند دزد شیاد ، ای خدا، ای طبیعت، ای دور گردون ما را از حکومت آخوندی نجات بده، لنگ کفش شاه فقید ارزشش از کل این جماعت این تروریست ها و تروریست پرورها ارجحیت دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام September 25, 2019 07:32 AM

این آخوند احمق یادش رفته که پایه گذار شیعه گری و آخوند بازی کسی نبود جز شاه اسماعیل صفوی مرجع و قطب صوفیان! ای عمامه به سر مفت خور اگر امروز داری مفت میخوری و مفت عرعر میکنی صدقه سر همین فرقه ی ضالّه صوفیه است

گزارش یا اعتراض به این نظر


قاسم September 25, 2019 08:25 PM

آخر ای عزیزان ایرانی این مفت خورهای گردن کلفت مثل روز روشن دروغ میگویند و فکر می کنند ملت آنها را باور دارد چه کسی دیگر این مکار شیرازی را نمیشناسد مثلا این کفتار با این همه دزدهایی که کرده و می کند نظر فقهی هم می دهد آخر انسان چقدر باید وقیح و نفهم باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: