آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 28 آبان ماه 1399 = 18-11 2020

تحریم یک شبکه کلیدی از تبهکاران تحت رهبری خامنه‌ای

امروز همزمان با تصویب شصت و هفتمین قطعنامه سازمان ملل متحد مبنی بر محکومیت نقض وخیم و سیستماتیک حقوق‌بشر در ایران، دولت آمریکا از تحریم یک شبکه کلیدی از تبهکاران تحت هدایت رهبر جمهوری اسلامی و تحریم شدن رئیس بنیاد مستضعفان و وزیر اطلاعات رژیم ایران خبر داد.

دولت آمریکا در باره تحریم آخوند جنایتکار محمود علوی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی اعلام کرد که او در سرکوب وحشیانه مردم ایران از جمله سرکوب معترضان در آبان سال گذشته، نقشی اساسی داشته است.

در مورد تحریم بنیاد مستضعفان هم گفته شده که رهبر جمهوری اسلامی از بنیاد مستضعفان برای پاداش دادن به مزدوران خود، زیر پوشش امور خیریه، استفاده می‌کند.

به گزارش صدای آمریکا، اسامی افراد و شرکت‌هایی که توسط وزارت خزانه‌داری ایالات متحده تحریم ‌شده‌اند به شرح زیر است:

پرویز فتاح،‌ رئیس بنیاد مستضعفان – متولد ۱۳۴۰
سید محمود علوی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی – متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۳۳
محسن علیخانی، شركت مادر تخصصی و سرمایه گذاری سینا وابسته به بنیاد مستضعفان
سید محمد اتابک مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع معدنی کاوه پارس وابسته به بنیاد مستضعفان
امیر منصور برقعی قائم مقام پرویز فتاح در بنیاد مستضعفان – متولد ۱۳۳۶
محمد علی یزدان جو، معاون امور اقتصادی – ۱۳ خرداد ۱۳۴۱
محمد اسکندری۷ مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت مالی و سرمایه گذاری سینا وابسته به بنیاد مستضعفان
جواد قناعت، معاون امور اداری و پشتیبانی بنیاد مستضعفان – متولد ۱۳۴۶
سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک سینا وابسته به بنیاد مستضعفان
خسرو مختاری، معاون برنامه‌ریزی و امور مجامع بنیاد مستضعفان
جواد اوجی، مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا وابسته به بنیاد مستضعفان

همچنین وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه ۲۸ آبان از تحریم عوامل کلیدی کشتار معترضان در نیزار ماهشهر در جریان اعتراضات آبان‌ماه پارسال خبر داد.

بنا براین گزارش، پاسدار حیدر عباس‌زاده، فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان، و سرهنگ رضا پاپی، فرمانده نیروی انتظامی ماهشهر، به اتهام کشتار معترضان به لیست تحریم‌های آمریکا اضافه شدند.

وزارت خارجه آمریکا در پایان بیانیه خود می‌گوید: ما هرگز جنایات سرکوبگران حاکم بر ایران را فراموش نمی‌کنیم. تحریم‌ها بخشی از فشارهایی است که خاورمیانه جدید را رقم خواهد زد و کشورهایی را که از عواقب خشونت حکومت ایران رنج می‌برند، گرد هم می‌آورد و به دنبال (ایجاد) منطقه‌ای با صلح و ثبات است.


رژیم ایران باقی‌مانده مشروعیت خود را از دست داد

وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه ۲۵ آبانماه با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت نخستین سالگرد اعتراضات مردمی در ایران گفت: نیروهای امنیتی رژیم ۱۵۰۰ تن از معترضان، از جمله ۲۳ کودک را کشتند. رژیم اهریمنی ایران با آن برخورد یک بار دیگر ماهیت واقعی خود را به نمایش گذاشت و هرگونه مشروعیت باقیمانده اش نزد مردم ایران را از دست داد.

مایک پمپئو گفت: در حالی که معترضان ایرانی از «حق آزادی بیان» خود استفاده می‌کردند، رژیم با «به نمایش گذاشتن ایدئولوژی افراطی خشونت و وحشت بی‌رویه خود» به آنها پاسخ داد.

وزیر خارجه آمریکا با اشاره به کشته شدن ۱۵۰۰ نفر از معترضان افزود: متاسفانه حکمرانی وحشت رژیم جمهوری اسلامی تاکنون ادامه دارد و قوانین داخلی و بین‌المللی را در رابطه با حقوق مردم نادیده می‌گیرد: هزاران معترض در زندان ها باقی مانده‌اند، جایی که بر اساس گزارش‌ها با شلاق، شوک الکتریکی، گرسنگی، کتک، آزار و تجاوز جنسی مواجه شده و هدف شکنجه قرار گرفته‌اند. خانواده‌های قربانیان نیز به دلیل دفاع از عزیزان‌شان زندانی می‌شوند.

به گزارش صدای آمریکا، مایک پمپئو تاکید کرد: جهان باید درک کند که در این رژیم اهریمنی هیچ فرد میانه‌رویی برای به قدرت رسیدن وجود ندارد؛ [در این رژیم] مقامات تنها می‌خواهند از این دستگاه بی‌رحم دفاع کنند و از آن منفعت ببرند. ما امیدواریم که دیگر دولت‌ها نیز به ما پیوسته و از رژیم ایران بخواهند که همه زندانیان سیاسی و افرادی را که به دلایل اعتقادی در حبس قرار گرفته‌اند فورا آزاد کند.

خبرگزاری اسپوتنیک هم گزارش داد: مایک پمپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده در بیانیه کتبی که روز یکشنبه توسط وزارت امور خارجه این کشور منتشر شد، اعلام کرد که ایالات متحده قصد دارد هفته آینده در رابطه با سرکوب‌های منتسب به تهران، بار دیگر رژیم تحریمی علیه حکومت ایران را تشدید کند.

به گفته وزیر خارجه آمریکا، در اعتراضات سال گذشته رژیم تهران سعی کرد شواهد سرکوب وحشیانه خود را از طریق سانسور، ارعاب" و قطع کردن اینترنت، پنهان کند. مقامات حکومتی همچنان از انجام تحقیقات مستقل در مورد قتل‌هایی که در آن هفته سرنوشت ساز انجام داده‌اند، خودداری می‌کنند.

وزیر خارجه آمریکا افزود: اما دولت آمریکا هرگز قربانیان رژیم ایران را فراموش نخواهد کرد. ایالات متحده به مشارکت برای محاکمه مسئولین این جنایات ادامه خواهد داد و هفته آینده اقدامات بیشتری را در مورد افرادی که در این سرکوب وحشیانه نقش داشتند، اعلام خواهد کرد".

خبرگزاری رویترز پیش از این به نقل از سه مقام حکومتی در ایران گزارش داده بود که خامنه ای شخصا دستور سرکوب معترضان را داده بود.



قاسم August 9, 2020 09:40 AM

شما دزدان و جنایتکاران بانی بد بختی ملت ایران هستید و باید با اربانتان که همان آخوندها و حامیان آنها است باید نابود شوید راه دیگری نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی August 17, 2020 09:44 PM

نمیدونم مرام و مسلک این جانوران اشغالگر چی هست؟ اینا نه بویی از انسان بودن بردن نه از حیوان بودن!فقط یه فرقه فراماسونری هستن که از هیچ بدکاری و تاریکی هراس ندارند و حتی یک خط قرمز کوچولو ندارند به جز حفظ تشکیلات خرابکاریشون یعنی حفظ ج ا به هر قیمت و بهایی هست! حتی از فرزندان و خانوادشون مایه میگذارند برای این هدف! خدا نمیدونم اینا رو جزئی از بنده هاش به حساب میاره یا نه؟ به خدا قسم شیطان شرف داره به این جانوران عجیب و غریب! چرا چون تنها گناه شیطان نافرمانی از یک فرمان خداوند بود!اگر بدی عاقبت خوبی داشت بدکاران قبل از شما مثل فرعون عاقبت به خیر میشدند!چه خوشتون بیاد چه نیاد دیگه ریاکاریهاتون رو شده و ذات پلیدتون آشکار شده پایان خیلی بدی دارید!وقتی خودت رو خدا بدونی باید به عاقبتش راضی بشی شما خدا نیستید و به هدفتون نمیرسید!جهنمتون مبارک!

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام September 7, 2020 05:26 PM

بزودی شاهد محاکمه بین‌المللی خامنه ای جنایتکار خواهیم بود به زودی زود شاهد بپا خیزی چند میلیونی مردم برای برانداختن رژیم خواهید بود تمامی همکاران تبهکار و ملایان کثیف ضد ایران و ایرانی به سزای جنایت هایشان خواهند رسید منتظر سیل ویرانگر برانداز مردمی باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو September 7, 2020 08:38 PM

خامنه ای تازی تبار وضدایرانی تنها به کشتارهای مردم ایران رضایت نداده و کینه وعقده تازی وارش درکشتن مردم سیراب نشده است و پافرارترگذاشته ودرصدد واگذاری دولت به نظامیون و رئیس جمهور بسیجی برآمده است که درحقیقت حکومت نظامی همچون کره شمالی برایران ظاهرخواهد شد که برطبق خواسته دولت نظامی ورئیس جمهوربسیجی ومجلس دربست سپاهی کشتارهائی ازمردم ایران خواهد کرد که حد ومرزی نخواهند شناخت روزانه دها وصدها نفردستگیرخواهند و دادگاه های شبه نظامی خامنه ای هم برایشان اشد مجازات را تعیین خواهند کرد-دورانی بمراتب فاجعه بار وزجرآورتر ازچهل سال گذشته گریبانگیر مردم ایران خواهد شد-اتحادیه اروپا وروسیه وچین نشان دادند حامی وپشیبان حکومت تازی درایران هستند وهرانچه هم برمردم ایران روا دارد صاحب اختیاراست باشعار قاتل وباطل خودمان راسرگرم نکنیم اقدام اساسی لازم است

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا September 9, 2020 04:46 PM

این اخوند جنایتکار و اطرافیان لات و اوباش او مسؤل کشتار بیش از ۶۰۰۰۰۰ انسان , بیشتر مسلمانان بیگناه هستند از سوریه عراق گرفته تا لبنان و یمن
اینها میدانند که اکشریت نسل فهمیده از اسلام متنفرند برایشان اهمیت ندارد برای اینکه به اسلام من در اوردی خودشان هم اعتقاد ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو(آئینه) September 9, 2020 10:31 PM

ای خامنه ای ز دست تو صد فریاد
تو آیت شیطانی و او را استاد
ای دشمن آزادی و انسانیت
جورثومه ای همچو تو که دارد در یاد
لعنت بتو ای دزد چپاولگر پست
دست همه را بسته ای اندر افساد
با کولبر و کارگر و با فقرا
در ضدیت و شرم نداری ز عناد
از چیست که اینهمه بخود میبالی
ای بی خبر از دین و خدا ننگت باد
هر ابله و احمقی وکیل است وزیر
فرهیختگان گوشه زندان، جلاد
هشدار که این آتش بیدادگری
در خرمن این ملت بیدار افتاد
آئینه هر آئینه عیان می بیند
طوفان دهد این کاخ ذلالت بر باد
خسرو (آئینه)

گزارش یا اعتراض به این نظر


Roberto November 16, 2020 04:49 PM

در تکمیل گفته های این دوست گرانقدر که با نام ایرانی می‌نویسد باید بگویم که مردم شب خوابیدند و صبح روز بعد ریختند و تمام کافه های عرق فروشی را زدند و داغون کردند فکر میکنید اینها چه کسانی بودند، همان عرق خورها، لاتها و چاقوکشها، چراکه دیگر منفعت را در به دنبال آخوندهای حرامزاده و مفتخور رفتن دیدند حالا هم عرقشان را میخورند و برای استخوان لیسی و فرومایگی هموطنان خود را میکشند همانطور که خمینی در اوایل انقلاب گفت: ما احتیاج به اندیشمند و دانشمند نداریم، ما مبارز لازم داریم، و رفتند و هرچه اراذل و اوباش، کله خر، ابله، کند مغز و قاتل است دور خود جمع کردند، درست عین محمد بن عبدالله این سناریو ادامه همان کردار پیغمبر خونخوارشان است، میگویید نه، بروید و تاریخ اسلام را درست و بدون تعصب بخوانید

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسمال در نیویرک November 16, 2020 05:47 PM

آتش به اختیار که میگوید یعنی هر آنسان معترض بحقوق حقه خود را بیرحمانه بکُشید یکی از اصلی ترین آدم کُشی ها رحمانی فضلی وزیر کشور هست که خیلی هم خا مال اوساشه یک جمله که حرف میزنه جند بار مقام معظم توش هست یعنی سوپر خا مال

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: