آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 9 مهر ماه 1398 = 01-10 2019

فیلم؛ قدرت نمایی چینی ها در میدان تیان آن من

مراسم هفتادمین سالگرد تأسیس جمهوری خلق چین در پکن برگزار شد

دبیرکل کمیته مرکزی حزب کمونیست، رییس جمهوری و رییس کمیته مرکزی نظامی چین در این مراسم از گروه‌های حاضر در میدان سان دید.

شی جینپینگ در این مراسم گفت : «امروز یک سوسیالیست چینی با افتخار در شرقِ (جهان) می ایستد. هیچ نیرویی وجود ندارد که بتواند جایگاه وطنِ بزرگ ما را متزلزل کند. هیچ قدرتی وجود ندارد که بتواند روند پیشرفت جمهوری خلق چین و مردم چین را متوقف کند.»




www.youtube.com/watch?v=4j91QOkfTic

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



رضا.ف October 1, 2019 01:08 PM

امریکا بجای خاورمیانه هراسی باید به مردم ایران کمک کنه تا حکومت اهریمنی اخوندی رو سقوط بدن و جاش یه حکومت مردمی واقعی بسازن تا الگویی بشه برای باقی کشورهای این منطقه بعد خودش میتونه با خیال راحت بره سراغ چین که اینده نسل بشر رو شدیدا تهدید میکنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush October 1, 2019 01:49 PM

گوینده ABC چه دستمالی بر دست برداشته! Fake News ABC فراموش کرد که از کشته شدن بیش از ۵۰ میلیون چینی‌ در دوران این حزب کمونیست وحشی صحبت کند؛ پرزیدنت ترامپ: "فیک نیوز دشمن مردم است؛" اگر باور ندارید، بر یک پلاکارد بنویسید "آزادی" و در یک خیابان در چین به ایستید و ببینید چه میشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Hessam October 1, 2019 03:43 PM

سیاهی لشکر نیاید به کار، یکی مرد جنگی به از صد هزار

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: