آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 15 آبان ماه 1398 = 06-11 2019

از روستایی که قربانی ایدز شد، نان نمی‌ خرند

در پی انتشار خبر مبتلا شدن برخی از اهالی روستای چنارمحمودی و اعتراضات و شکایت آنان، اکنون آنها با مشکلات دیگر برای فروش محصولات کشاورزی خود دست و پنجه نرم می‌‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، تقریبا دو ماه است که مردم روستای چنارمحمودی در لردگان متوجه شده‌اند که ویروس HIV در میان آنان منتشر شده و ۲۴۰ نفر از آنان به ایدز مبتلا شدند. با گذشت این زمان آنها همچنان آشفته و سر در گریبانند و تصاویری از وضعیت آنان در فضای مجازی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد نانوایی‌ها در این روستا تعطیل شده است و میوه‌ها و صیفی‌جات آنان خریداری نمی‌شود.

برخی از کاربران به سرایت این نگرانی به روستاهای اطراف چنار محمودی اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند این اتفاق بسیاری از فعالیت‌های آنان را نیز تحت‌الشعاع قرار داده است.

کاربران عقیده دارند ساکنین این روستا ضربه‌ی بزرگی خورده‌اند و نباید آنان را به حال خود رها کرد و برای نجات روحی آنان باید اقداماتی انجام داد. این کاربران عدم تمایل مردم به خرید نان و میوه و صیفی‌جات از روستای چنارمحمودی را بی‌اطلاعی افراد از روش‌های انتقال ویروس اچ آی وی می‌دانند و معتقدند باید در این‌باره اطلاع رسانی کرد.



رضا.ف November 6, 2019 09:11 PM

ای کاش مردم تبریز بجای پرچم ترکیه "در کنار خاصه های به حق مثل تدریس به زمان مادری" بنرهایی می اوردن که روش نوشته بود هموطن لردگانی تو تنها نیستی تا این زخم از وطن التیام نیابد ما ارامش نداریم چه کردن اخوندهای حرامزاده با تبریز جان وطن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: