آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 6 آذر ماه 1398 = 27-11 2019

گزارش تحلیلی؛ فروپاشی رژیم ایران در منطقه+فیلم

رژیم ایران اکنون با خشم و ناخرسندی، نه تنها احساس می کنند که در داخل ایران آسمان دارد بر سرشان خراب می شود، بلکه نفوذ رژیم در کشورهای همسایه نیز در حال فروپاشی و اضمحلال است. (فیلم زیر)

گزارش تحلیلی منشه امیر: نه تنها در داخل ایران، بلکه در کشورهای همسایه نیز رژیم ایران فرو می پاشد

در همان حال که رژیم اسلامی در ایران با یک خیزش بزرگ مردمی روبرو است و خود را سخت در خطر می بیند، در کشورهای همسایه نیز وضع بسیار دشواری برای قدرت نمایی رژیم ایران به وجود آمده و هزینه های کلان سه دهه اخیر رژیم ایران برای نفوذیابی در کشورهای عرب خاورمیانه، سخت به خطر افتاده است.

صدای “مرگ بر دیکتاتور” و “مرگ بر خامنه ای” تنها در ایران شنیده نمی شود، بلکه در لبنان، مردم در ادامه اعتراضات خود، خواهان مهار کردن حزب الله و جنبش امل هستند که به صورت مزدوران حکومت اسلامی ایران عمل می کنند و می خواهند مردمان مسالمت جوی لبنان را که هرگز خصومتی نسبت به اسرائیل نداشته اند، به جنگ و خونریزی علیه اسرائیل بکشانند – امری که برای مردم لبنان و خاک آن کشور ممکن است فاجعه بار باشد.

در عراق، تظاهرات مردمی، تا حد زیادی با ابراز مخالفت مردم نسبت به دخالت ها و فتنه گری های رژیم ایران و دیگر قدرت های خارجی همراه است. کربلا که یکی از مهمترین شهرهای شیعه در عراق است، صحنه برگزاری شدیدترین تظاهرات علیه حضور حکومت ایران است و شعارهایی نیز علیه خامنه ای در آن شهر شنیده شده است – و این در حالی که خامنه ای، خود را ولی امر مسلمانان سراسر جهان، و از جمله عراق می داند.

در یمن، حوثی ها همچنان خود را در بن بست احساس می کنند و فرمانبرداری از رژیم ایران و حمله به تاسیسات و شهرهای عربستان را به زیان خود ارزیابی می کنند و احساس می شود که می خواهند به تدریج از رژیم ایران دور شوند.

حوثی ها احساس می کنند که رژیم ایران از آن ها به عنوان گوشت دم توپ استفاده می کند و برای پایان بخشیدن به این وابستگی، می کوشند گفتگوهایی را با عربستان انجام دهند و به نوعی با آن کشور کنار آیند. حوثی ها که در سال اول شورش مسلحانه، توانستند شهر صنعا پایتخت یمن را به تصرف در آورند و بر برخی نواحی مجاور مسلط گردند، اکنون بیش از دو سال است که نه تنها پیشرفتنی نکرده اند، بلکه شماری از مواضع خود را نیز از دست داده اند.

در بحرین، تلاش طولانی رژیم برای برانداختن حکومت خاندان سنی مذهب آل خلیفه و مسلط ساختن شیعیان تحت فرمان رژیم ایران بی ثمر مانده و حتی، موجب گردیده که رژیم بحرین به اسرائیل نزدیک تر شود و این کشور را سپری برای دفاع از خود در برابر رژیم ایران تلقی کند.

و بالاخره آن که، در زمین های فلسطینی، دخالت های فتنه گرانه رژیم ایران نه تنها سودی برای آن مردمان نداشته، بلکه باعث فرافکنی گسترده بین فلسطینیان گردیده است. در حال حاضر، نه تنها حکومت خودگردان فلسطینی و حماس به عنوان دو رقیب آشتی ناپذیر علیه یکدیگر عمل می کنند، بلکه فعالیت گروه جهاد اسلامی آزادی فلسطین که علنا مزدور حکومت ایران می باشد، موجب نفاق و شکاف در نوار غزه شده است.

با توجه به آن که فلسطینیان اهل تسنن هستند، رژیم شیعه مذهب ایران علیرغم صدها میلیون دلار پولی که مرتبا به آن ها می دهد، نخواهد توانست رهبری فلسطینیان را به دست گیرد. آن ها همیشه از دولت اسلامگرای ترکیه بیشتر سپاسگزاری کرده اند و پرچم ترکیه تا کنون بارها در غزه به اهتزاز درآمده، ولی هرگز اثری از پرچم حکومت ایران دیده نشده است.

بی تردید، سران رژیم ایران اکنون با خشم و ناخرسندی، نه تنها احساس می کنند که در داخل ایران آسمان دارد بر سرشان خراب می شود، بلکه نفوذ رژیم در کشورهای همسایه نیز در حال فروپاشی و اضمحلال است.

فیلم زیر: :معترضان لبناني به قیام مردم ايران و عراق سوگند ياد مي كنند كه به قيام خود ادامه خواهند داد.




www.youtube.com/watch?v=y4e-l3jPIL4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



پلنگ ایران زمین October 4, 2019 10:57 PM

سدآفرین به هم میهنانِ باستانیِ عراقی
کابینهٔ عراق باید رسما حشدالشعبی را تروریستِ جهانی و غیرِ قانونی بازنمود کند و تفنگ ها را از آنان بگیرند
آرزویِ پیروزی برایِ شما دارم

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو November 25, 2019 06:19 PM

جناب پنس بسیاربسیارفهمیده عمل کرده اند وحاضرنشدند با مقامات عراقی که با قاسم سلیمانی وظریف ورهبران تروریست های عراقی دست میدهند و دستی آلوده به چپاول وجنایت وخون مردم عراق دارند دست بدهند- هرچند دست دادن مکرون و پوتین وجانسون به دست های آلوده به خون وجنایت ظریف و شرکاء نتنها موجب چندش وآزاده شدن وجدانشان نمی شود بلکه موجب خوشحالی و خندان شدنشان هم میشود درحقیقت پنس می گوید نه با قاتلان وچپاولان مردم صحبتی دارم ونه به آنها سلام می کنم ونه به آنها دست میدهم ونه آنها را انسان میدانم

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی November 26, 2019 04:44 AM

آفرین بر مردم غیور عراق و لبنان پیروزی آنها آرزوی ماست چرا که با جدایی هر کدام از این دو کشور دست اژدهای جمهوری اسلامی از آنجا قطع میشود ولی کماکان این اژدها در ایران و سر آن در تهران است و تا سر اژدها کوبیده نشود باز ققنوس‌وار با استفاده از دلارهای نفتی برخواهد خاست ما اگر آزادی و نجات می‌خواهیم باید یک بار برای همیشه سر این ازدها را بکوبیم و خود را و منطقه را و دنیا را از شر شیطان نجات بدهیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی November 27, 2019 03:04 PM

درخواست دبیرکل سازمان ملل متحتد آقای گوترش مبنی بر خلع سلاح حزب الله در لبنان باید مورد حمایت همه کشورهای اروپائی قرار بگیرد واین مهم بهر صورت ممکن عملی گردد با خلع سلاح حزب الله لبنان یک گام بزرگ در جهت رهائی ملت لبنان وقطع دستان خون آلود حاکمان تهران برداشته میشود که میتوان آنرا بخش مهمی از له کردن سر اژدها درتهران ارزیابی نمود

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش November 28, 2019 01:43 AM

بسیجی و پاسداری که از این پس با این حکومت بیناموس بماند دشمن میهن است و باید نابود شود، همانطور که همسایگان ما به جان کثیف این موجودات افتادند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: