آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 آبان ماه 1399 = 07-11 2020

انتخابات آمریکا؛ هشدار تازه ترامپ به نامزد دموکرات

ترامپ با ابراز خوشبینی نسبت به روند حقوقی که تیمش آغاز کرده جو بایدن را از اعلام پیروزی در این شرایط برحذر داشته و بر مواضع قبلی خود مبنی بر تقلب و تخلف دموکراتها در این انتخابات تاکید کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در توییتر به رقیب خود درباره ادعای پیروزی در انتخابات هشدار داد و نوشت: جو بایدن نباید به غلط ادعای دفتر ریاست جمهوری را بکند؛ من هم می‌توانم این ادعا را داشته باشم؛ روند قانونی تازه آغاز شده است.

ترامپ گفت که از مبارزه در این خصوص کوتاه نخواهد آمد و گفت: ما معتقدیم مردم آمریکا مستحق شفافیت درباره روند شمارش آرا و تأیید انتخابات هستند و در اینجا مسئله فقط مربوط به یک انتخابات نیست.

این در حالیست که تاکنون هیچ‌ یک از رسانه های آمریکا در برآوردهای منتشر شده خود، بایدن را بعنوان رییس جمهور منتخب معرفی نکرده‌اند.

بایدن در اظهارات شب گذشته خود تلاش کرد مردم را آرم کند ولی شواهد و قراین نشان‌دهنده آن است که هر چه زمان اعلام پیروز این انتخابات بیشتر به تعویق می‌افتد، شکاف و دودستگی ایجاد شده در جامعه آمریکا بیش از پیش عیان می شود.



خسرو November 7, 2020 11:27 AM

بجز چند مورد که مشکلات اساسی وجود داشت مردم آمریکا همیشه شانس دومی را در انتخابات ریاست جمهوری به رئیس جمهور خود داده اند اینبار هم ترامپ باید رای بیشتری آورده باشد پس باید منتظر بود و دید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: