آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 14 مهر ماه 1398 = 06-10 2019

محسن آرمین: بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان ریزش كرد

«محسن آرمین» از چهره‌های طیف اصلاحات در گفتگو ایرنا گفته: به طور کلی این روزها حال اصلاح طلبان خیلی خوب نیست. بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان ریزش كرده است.

وی گفت: راهبرد شرکت در انتخابات با هدف جلوگیری از ورود نیروهای افراطی به مجلس یعنی راهبرد انتخاب میان بد و بدتر اگر در چهار سال پیش راهبرد به‌هنگام و کارآمدی بود، با توجه به تحولات سال‌های اخیر به نظر می‌رسد کارآمدی گذشته را نداشته باشد و نتواند جامعه را به حضور در پای صندوق‌های رأی ترغیب کند.



حقیقتگو October 6, 2019 07:33 PM

درحقیقت مردم باید می پذیرفتند که چگونه و با چه ابزاروسیله ای مغزشوئی شوئی شوند و بعد به مجسمه های چهل ساله تبدیل شوند اصلاح طالبان با شعارها -اصولگرها با هشداروتهدید - ولی هردو یک هدف داشتند ودارند که با منجمدکردن مردمان ثروت ملی شان و پولهای نفتی شان را غارت کنند و ضمیمه آنهم برپائی بهشتی با ویلاها و برج ها و مستقلات ها برای خودشان بوده است جناب محسن آرمین مردم دیگرمنجمد نیستند ودیگرنه جنابعالی را لازم دارند ونه حکومت آخوندی ونه هیچ ارگان سیاسی حکومتی را به رسمیت می شناسند فقط اگرجرات دارید فقط برای یکبارهم شده یک رفراندوم ازاد با نظارت سازمان ملل برگذارکنید که سیلابی ازتف و لعنت حکومت اخوندی را به اعماق جهنم خواهد فرستاد مردمی که چهل سال همچون برده گان درداخل حصارتازی ها گرفتارهستند باید چرا به صندوق رای بروند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: