آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 29 اردیبهشت ماه 1400 = 19-05 2021

یورش پلیس آلمان به مراکز وابسته به حزب‌الله در چند شهر

وزارت کشور آلمان سه انجمن را که متهم به کمک به گروه تروریستی حزب‌الله مورد حمایت رژیم ایران هستند، ممنوع کرده است.

سخنگوی این وزارتخانه در توئیتر خود نوشت که بامداد چهارشنبه، پلیس برای بستن این انجمن‌ها، عملیاتی را در چندین محل در هفت ایالت آلمان انجام داده است.

این انجمن‌ها متهم به جمع‌آوری کمک‌های مالی برای خانواده‌های پیکارجویان کشته‌شده حزب‌الله در لبنان «تحت عنوان کمک‌های مذهبی و بشردوستانه» هستند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، سخنگوی وزارت کشور آلمان گفت: «کسانی که از ترور حمایت می‌کنند در آلمان در امان نخواهند بود. مهم نیست که طرفداران آن در چه لباسی ظاهر شوند، آنها در کشور ما پناهگاهی پیدا نخواهند کرد.»

آلمان گروه حزب‌الله را در خاک خود تحریم کرده و سال گذشته این گروه را به عنوان یک «سازمان تروریستی» معرفی کرد.


درخواست تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ
پنجشنبه، 2 اردیبهشت ماه 1400 = 22-04 2021

خبرگزاری کاتولیک‌ آلمان به درخواست رمکو لیم‌هویز، مدیر کمیته یهودیان آمریکایی شهر برلین مبنی بر تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ پرداخته است.

او از دولت ایالتی هامبورگ درخواست کرده به همکاری خود با مرکز اسلامی هامبورگ خاتمه دهد. درخواست تعطیلی این مرکز اسلامی پس از برگزاری مراسمی برای قاسم سلیمانی نیز از سوی برخی از انجمن‌های یهودی و غیریهودی مطرح شده بود.

مدیر کمیته یهودیان آمریکایی شهر برلین در مقاله‌ای که برای روزنامه "دی ولت" چاپ آلمان نوشته است، گفته که این مرکز اکنون تبدیل به مهم‌ترین پایگاه جمهوری اسلامی ایران در اروپا شده است.

وی همچنین متذکر شده است که مرکز اسلامی هامبورگ تبدیل به مرکز نیروهای حزب‌الله لبنان شده است. او نوشته است که با توجه به افزودن حزب‌الله به جمع سازمان‌های تروریستی، این مرکز نیز باید تعطیل شود.

باید یادآور شد که فعالیت نیروهای وابسته به حزب‌الله از آوریل سال ۲۰۲۰ در آلمان ممنوع شده است. رمکو لیم‌هویز در مقاله خود در روزنامه "دی ولت" گفته است که مسئول مرکز اسلامی هامبورگ مستقیما توسط آیت‌الله خامنه‌ای انتخاب می‌شود.

افزون بر آن گفته می‌شود که جمهوری اسلامی از این مرکز برای جاسوسی و همچنین تحت فشار قرار دادن نیروهای اپوزیسیون نیز استفاده می‌کند.strong>



آریا April 22, 2021 11:50 AM

مراکز اسلامی را باید مراکز شیطانی خواند و در تمام کشورها باید بسته شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


ب.د.د. May 19, 2021 09:58 AM

آلمان پشتیبان رژیم فاشیستی تهران است که هر چند گاهی سنگ بدست رژیم میدهد تا بسوی اسرائیل پرتاب کند دولت آلمان حتی نویسندگاه شاعران ، هنرمندان و دیگر اقشار این موتور جامعه ایران را شایسته حکومتی دمکراتیک نمی داند. جمهوری اسلامی جرات کشتار جوانان ایران را با تائید همکاری اروپا و روسیه انجام میدهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: