آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 16 مهر ماه 1398 = 08-10 2019

جایگاه بانوان در ورزشگاه حفاظ کشی شد+عکس

دلواپسان خامنه ای پس از چند روز سکوت در مورد حضور زنان در ورزشگاه دوباره به دست و پا افتادند

به گزارش ورزش‌ سه، ویژه ترین اتفاق برای بازی ایران و کامبوج حضور بانوان در ورزشگاه آزادی است. جایی که سرانجام فشارهای فیفا جواب داد و حدود 4 هزار صندلی برای حضور بانوان در نظر گرفته شد. با این حال در تمرین امروز تیم ملی کارگران با حضور در سکوهای بانوان در اطراف این جایگاه حفاظ‌های بلند آهنی کشیدند. (عکس زیر)

حکومت ایران در برابر فیفا تعهد کرده که حضور زنان در ورزشگاه با هیچ مشکل یا محدودیتی روبرو نخواهد شد، ولی اکنون فرمانده یگان ویژه ناجا هشدار می دهد که زنان عضو نیروهای انتظامی در شمار زیاد در ورزشگار حضور خواهند یافت و رفتار زنان و دختران را کنترل خواهند کرد.

پاسدار کرمی فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: برای کنترل کردن رفتار تماشاچیان زن در بازی ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی پلیس های امنیتی زن در ورزشگاه مستقر می شوند .

ایران پرس نیوز




شهنام October 9, 2019 09:17 AM

با این کار در واقع زنان را دارند در قفس میکنند این قفس آبروی رزیم را بیش از پیش خواهد برد و فیفا باید در این مورد موضع بگیرد زنان باید در کنار مردان بنشینند و مثل تمام کشورها اگر زنان ایرانی دوست داشته باشند بتوانند در کنار شوهر یا دوست پسر یا حتی تنها در کنار مردان دیگر بنشینند و مانند انسان از بازی لذت ببرند تا اسلام و آخوند بر روی ایران چنبره زده این سیرک مسخره به پایان نخواهد رسید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: