آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 23 مهر ماه 1399 = 14-10 2020

انکار هولوکاست؛ واکنش اسرائیل به تصمیم فیسبوک

به گزارش فرانس۲۴؛ فیسبوک اعلام کرده در راستای برنامه طولانی مدت خود برای مقابله با نفرت‌پراکنی در این شبکه اجتماعی، انتشار محتواهای مربوط به انکار یا زیر سوال بردن هولوکاست را ممنوع خواهد کرد.

به گفته یکی از مقامات فیسبوک، هدف از این اقدام مقابله با یهودی‌ستیزی و آموزش به کودکان جهان در مورد هولوکاست است.

قربانیان هولوکاست و بازماندگان آنها در پیام‌هایی متعدد از فیس‌بوک خواسته بودند که اظهارات حاوی نفرت نژادی و کینه‌توزی ضدیهودی را از حساب‌های کاربری حذف کند.

اخیرا در کنفرانس روحانیان یهودی اروپا اعلام شد که در دورن بحران کرونا گرایش‌های راست افراطی و اظهارات ضدیهودی در شبکه‌های اجتماعی رواج یافته و فضای همبودی اجتماعی را مسموم می‌کند. آنها از فیس‌بوک و سایر رسانه‌های سایبری خواستند که با نفرت‌پراکنی در دنیای مجازی مقابله کنند.

وزارت خارجه اسرائيل در حساب کاربری خود در ستایش از تصمیم فیس‌بوک نوشت: انکار هولوکاست یک مبحث تاریخی نیست، بلکه نوع بدخیمی از تبلیغات ضدیهودی است.

این در حالیست که حکومت اسلامی ایران نه تنها کشتار شش میلیون نفر یهودی در فاجعه هولوکاست را انکار می کند، بلکه برای هتک احترام از قربانیان جنایات نازی ها، مسابقه بین المللی کاریکاتور در تهران برپا می سازد.

حاکمان جمهوری اسلامی نه تنها ادعا می کنند که هولوکاست یک افسانه است و هرگز روی نداده، بلکه از روزی که بر ایران مسلط شده اند، مرتبا از لزوم نابودی اسرائیل سخن می گویند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: