آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 19 مهر ماه 1398 = 11-10 2019

رضا شهابی به دادسرای اوین احضار شد

خبرگزاری هرانا – رضا شهابی، از اعضای هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، طی ابلاغیه ای به دادسرای اوین احضار شد. در این ابلاغیه از وی خواسته شده است روز شنبه ۲۰ مهرماه در این شعبه حاضر شود. وی در جریان برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه در مقابل ساختمان مجلس بازداشت و پس از ۶ روز با تودیع قرار کفالت آزاد شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، رضا شهابی، از اعضای هیئت مدیره این سندیکا، به بازپرسی شعبه ۲ دادسرای اوین احضار شد.

طی ابلاغیه ای از وی خواسته شده است که راس ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۰ مهرماه در این شعبه حاضر شود.

رضا شهابی پیشتر در جریان برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در مقابل ساختمان مجلس در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از ۶ روز در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه با تودیع قرار کفالت و تا پایان مراحل دادرسی از بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین آزاد شده بود.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه پیشتر با انتشار فراخوانی از کارگران خواسته بود که روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت همزمان با روز جهانی کارگر در تجمع اعتراضی در برابر مجلس شورای اسلامی حضور یابند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: