آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 20 مهر ماه 1398 = 12-10 2019

ترکیه؛ درخواست تحریم تسلیحاتی اتحادیه اروپا

پارلمان سوئد خواستار تحریم تسلیحاتی ترکیه از سوی اتحادیه اروپا شده و تاکید کرد که این موضوع را در نشست های اتحادیه اروپا دنبال خواهد کرد.

به گزارش راشاتودی، قرار است نمایندگان پارلمان سوئد در جریان نشست آتی(دوشنبه) وزرای خارجه اعضای اتحادیه اروپا در بروکسل این قضیه را پی گیری کنند.

بنابر این گزارش، "آن لیند" (Ann Linde) وزیرخارجه سوئد پنجشنبه گذشته تهاجم نظامی ترکیه به شمال سوریه را محکوم کرد.

وزیر خارجه سوئد دراین خصوص درتوئیتی نوشت:(این تجاوز نظامی) نقض قوانین بین الملل، بی ثباتی و مخاطرات عظیم بشری از پیامدهای این اقدام است که تنها مختص به کردها نخواهد بود.



حقیقتگو October 12, 2019 07:47 PM

واقعاتعجب وحیرت ونفرت آوراست که وزیرخارجه سوئد که برای عناصرآخوندی وتروریست هاِی آخوندی فرش قرمزپهن می کند حالا برترکیه خرده می گیرد که چنین وچنان می کند- مردم ایران با وجودیه چه ازلحاظ تمدنی وزبانی وهویتی با افغان ها مشترک هستند با این وجود اعتراضات آنچنانی وتهدیدها برعلیه افغان های زحمت کش که رفتارو کردارشان با مردم ایران تطبیق داده اند هچنان برپاست و چه میشود بیش ازسه میلیون سوریه ای عرب آواره وارد ترکیه بشوند و مردم ترکیه به اعتراض برعلیه حکومت اردوغان برنخواهند خواست! اوباما واروپائی ها چه اقدام اساسی و نظامی برعلیه بشاراسد وعلی خامنه ای درسوریه انجام دادند که میلیونها مردم سوریه آواره نشوند؟ وزیر خارجه سوئد اگردوست دارد چندین میلیون آواره سوریه درترکیه رادرکشورمحترمش جا دهد امریکا و اروپا به ترکیه می گویند بسوزو بساز- خلاف کنی تحریم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: