آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 21 مهر ماه 1398 = 13-10 2019

تنبیه بدنی؛ دانش آموز راهی بیمارستان شد

خبرگزاری هرانا – یک دانش آموز در شهر آشخانه به دلیل تنبیه بدنی توسط سرپرست خوابگاه بیهوش شده و راهی بیمارستان شد. بهمن صفرپور، مدیر آموزش و پرورش مانه و سلمقان گفت که این ماجرا اواسط هفته پیش روی داد و به علت شدت ضربه وارده، این دانش آموز دچار سرگیجه شد و سرپرست خوابگاه او را به بیمارستان پورسینای شهر آشخانه منتقل کرد. مطابق ماده ۷۷ آیین نامه انضباطی مدارس، اعمال هر گونه تنبیه دیگر از قبیل اهانت، تنبیه بدنی و تعیین تکالیف درسی جهت تنبیه ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، دانش آموز بر اثر ضربه وارده، بیهوش شده و به بیمارستان پورسینای شهر آشخانه منتقل شد.

حال این دانش آموز مساعد گزارش شده است و تاکنون خانواده وی شکایتی از سرپرست خوابگاه نکرده‌اند. بهمن صفرپور افزود: ” هم‌اینک حال این دانش آموز، که یک شب را در بیمارستان بستری بوده، خوب و مساعد است و البته خانواده وی هیچ شکایتی از این سرپرست خاطی خوابگاه نکرده‌اند.”

وی ادامه داد: “هر چند این حادثه شاکی ندارد اما آموزش و پروش تخلف این سرپرست خوابگاه را مورد رسیدگی قرار داده و در صورت نیاز، او را از مسئولیت سرپرستی خوابگاه عزل خواهد کرد.”

بنا بر این گزارش، دانش‌آموز پس از ضربه وارده بیهوش شده است. اما مدیر آموزش و پروش مانه و سملقان این مساله را تکذیب می‌کند.

لازم به ذکر است که مطابق ماده ۷۷ آیین نامه انضباطی مدارس، اعمال هر گونه تنبیه دیگر از قبیل اهانت، تنبیه بدنی و تعیین تکالیف درسی جهت تنبیه ممنوع است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: