آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 اسفند ماه 1399 = 22-02 2021

یکی از قدیمی‌ترین تروریست‌های رژیم خمینی مُرد؛ فیلم

انیس نقاش (مزدور لبنانی رژیم خمینی نفر سمت چپ در عکس در کنار فردی بنام "ابوشریف" از اعضای سپاه پاسداران) روز دوشنبه بر اثر ابتلاء به کرونا مُرد.

این تروریست شیعه لبنانی عامل اولین ترور شاپور بختیار در پاریس بود که به دلیل حایل قرار گرفتن یک در آهنی بین او و شاپور بختیار، نافرجام ماند.

هرچند شاپور بختیار از این سوء قصد جان سالم به در برد اما در این ماجرا یک پلیس جوان فرانسوی زخمی و فلج شد و یکی از همسایگان او به قتل رسید. انیس نقاش توسط پلیس فرانسه دستگیر و به حبس ابد محکوم شد اما پس از مدتی و در تبادل با گروگانهای فرانسوی در لبنان از طرف دولت فرانسه مورد عفو قرار گرفت و به جمهوری اسلامی تحویل داده شد.

انیس نقاش بعد از آزادی و در ایران اعتراف کرد که این تیم، از سوی مسئولان جمهوری اسلامی برای قتل دکتر شاپوربختیار اعزام شده بودند. نقاش در خصوص برنامه ترورش میگوید:

برنامه بر این اساس بود که من ھمراه دو نفر دیگر از ھمراھانم به عنوان خبرنگار وارد اتاق بختیار شویم و در حین مصاحبه با اسلحه صدا خفه کن وی و ھمراھش را ترور کنیم. اما متأسفانه با اشتباه خلخالی محافظھای او افزایش پیدا کردند. در نتیجه ما مجبور شدیم با کشتن افراد پلیس جلوی منزل او به سختی وارد خانه شویم.

فیلم زیر: پذیرفتن ترور بختیار در برنامه زنده تلویزیون جمهوری اسلامی توسط انیس نقاش




www.youtube.com/watch?v=lN7wFpSYKb0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



jila February 22, 2021 12:30 PM

فقط باید گفت کرونا متشکریم امید است بقیه ادمخوران به او بپیوندند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان February 22, 2021 12:40 PM

خبر مرگ انیس نقاش خبر بسیار مشکوکی است!
چراکه خبر مرگ چنین تروریستهایی معمولا به بیرون درز نمیکند یا این مزدور را باز نشسته کرده اند و با خبر مرگش میخواهند از این طریق عواقب پیگیری در مورد وی را بر طرف کنند تا شاید بتواند زندگی آرامی پیدا کند تا حتی ممکن است برای وی سنگ قبری و تشیع جنازه دروغین هم درست کنند
اما این عباس آقا زمانی که در کنار او است از وی هم جالب توجه تر است تروریستی که بعد از یک دستگیری توسط ساواک به خدمت ساواک در آمد بعد از آن با کمک ساواک در یک نقشه پنهانی به پاکستان فرستاده شد و بعد از طریق مسکو به لبنان رفت تا در کنار مزدور امنیتی دیگری به نام چمران با کمک جنبش امل تشکیلات نفوذی ایحاد کند,

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: