آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 24 فروردین ماه 1400 = 13-04 2021

گزارش اطلاعاتی: عوامل رژیم، تهدیدی برای امنیت ملی کانادا

سازمان اطلاعات و امنیت کانادا می‌گوید که از آزار و ارعاب خانواده‌ها و بستگان قربانیان شلیک سپاه پاسداران به هواپیمای اوکراینی در کانادا «گزارش‌های معتبری» در دست است.

به گزارش رادیو فردا، این سازمان در گزارش سالانه خود اعلام کرد که گزارش‌های «معتبری» در دست دارد از آزار و اذیت و ارعاب بستگان کانادایی قربانیان هواپیمای ۷۵۲ اوکراین به دست «افراد مرتبط با جمهوری اسلامی».

رسانه کانادایی سی‌بی‌سی به نقل از گزارش این سازمان نوشته است که چنین اقداماتی «می‌تواند مصداق مداخله خارجی باشد» که به عنوان یکی از «تهدیدهای اصلی برای امنیت ملی کانادا» شناسایی شده است.

کانادا به لانه جدید تروریست‌های جمهوری اسلامی تبدیل شده است؟

گزارش قبلی: یکی از بازماندگان قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی که مقیم کانادا است، از تهدید به مرگ خود خبر داده است.

حامد اسماعیلیون،‌ که همسر و فرزندش در ساقط شدن هواپیمای اوکراینی به دست سپاه پاسداران کشته شدند، در صفحه فیسبوک خود با اشاره به اینکه مهدی امین در محل سکونتش به قتل رسیده است، نوشت: بنا نداشتم تهدیدات به مرگ را علنی کنم ولی اگر رد پای یک حکومت خارجی در قتل مهدی امین از فعالان سیاسی مقیم تورنتو پیدا شود به نظر می‌رسد فرنگی‌کاران جمهوری اسلامی دوباره به ماموریت می‌روند.

این در حالیست که بنیاد دفاع ازدموکراسی‌ها پیش تر در گزارشی نسبت به گسترش نفوذ جمهوری اسلامی در کانادا هشدار داده و گفته بود: این کشور به یک کانون اصلی برای حامیان رژیم ایران تبدیل شده و آنها میلیاردها دلار را با پول‌شویی از ایران خارج کرده و در کانادا سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

این بنیاد در بیانیه ای نوشته بود: دولت کانادا به هشدارهای ایرانیان مقیم کانادا در مورد گسترش نفوذ حکومت ایران توجهی نشان نمی‌دهد. این در حالی است که حامیان رژیم ایران در کانادا بسیاری از کنشگران ایرانی از جمله خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراینی، را مورد تهدید قرار داده‌اند.

بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها نوشته بود: دولت “ترودو” می‌توانست با تروریست شناختن سپاه پاسداران به عنوان یک سازمان تروریستی و تحقیق و تفحص در مورد شبکه‌های وابسته به حکومت ایران در کشورش در سمت درست تاریخ قرار گیرد. اما بی‌توجهی به این امر می‌تواند پرونده او را لکه‌دار کند، به ویژه اگر رژیم ایران سرنگون شود.



حقیقتگو March 12, 2021 10:17 PM

لذت بردن ازعسل های پولی میلیارددلاری و یوروئی که گندوهایش تحت عنوان حکومت اسلامی چهل سال درایران آویزان است سبب شده است که اروپائی ها زنبورهایش را درمساجد اروپا تحمل کنند وتازمانی اروپائی ها را نیش نزنند مشکلی نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیام نوروزی April 13, 2021 11:56 AM

دو معترض ایرانی که کشته شدن و قضیه ماست مال شد چی؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: