آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 مهر ماه 1398 = 18-10 2019

ایران؛ طراحی "لباس واحد" برای بازیگران؟

روابط عمومی سازمان سینمایی ایران طراحی "لباس واحد" برای بازیگران برای حضور در مراسم سینمایی و اکران فیلم‌ها را تکذیب کرد.

چند روز پیش در یکی از برنامه‌های خبری صداوسیما به نحوه پوشش بازیگران زن حاضر در اکران خصوصی فیلم "مسخره‌باز" انتقادهای بسیاری شد. پس از آن بود که خبر تشکیل شورای سلبریتی‌ها در وزارت ارشاد منتشر شد و مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد، طرح لباس واحد و رسمی برای مراسم‌ هنری باید اجرایی شود.

حالا پس از این اظهارنظر، خانه سینما اعلام کرده است، از تصمیم سازمان سینمایی برای تبیین آئین‌نامه پوشش هنرمندان در مجامع مطلع نیست و مشورتی هم در این زمینه با هیات مدیره انجام نشده است.

در متن بیانیه هیئت مدیره خانه سینما که خبرگزاری ایلنا آن را منتشر کرد، آمده است: «قطعا هیات مدیره خانه سینما نسبت به رعایت شئون و حفظ حرمت‌های جامعه و همچنین جایگاه ویژه هنرمندان در بین مردم دغدغه داشته و دارد اما اینکه بجای پیگیری مسائل معیشتی، موارد رفاهی، بیمه تامین اجتماعی، بیمه بیکاری و از کار افتادگی، طراحی لباس رسمی برای حضور سینماگران در مجامع را در رئوس برنامه‌های خود قرار دهد، نه از جانب مدیریت خانه سینما و نه از جانب اعضای آن پذیرفتنی نیست.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: