آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 28 مهر ماه 1398 = 20-10 2019

غفاری: با ۹ متر عمامه گفتند مسلمان نیستی!

یکی از نمایندگان اولین دوره مجلس شورای اسلامی گفته: مجلس یکی از شاخصه‌های نظام اسلامی است و کسانی که اسباب حضور کوتوله‌ها را در مجلس فراهم می‌سازند خیانت بزرگی به انقلاب اسلامی می‌کنند.

به گزارش اعتماد آنلاین، حجت الاسلام هادی غفاری گفت: حداقل باید فتیله نظارت را پایین‌تر بکشیم؛ یعنی کسی را که فساد بَیِن دارد و روحیه دزدی و بی‌اخلاقی‌اش به تایید چهار دستگاه قطعی برسد رد صلاحیت کنند، نه اینکه بنده را با ۹ متر عمامه متهم به عدم التزام عملی به اسلام کنند. وای بر من و زن و بچه‌ام که بعد از ۴۰ سال امامت نماز مسجد و سالیان سال مبارزه مرا بی‌دین معرفی می‌کنند و می‌گویند مسلمان نیستم.



Dariush October 20, 2019 01:48 PM

داستان این آخوند تروریست حرامزده به هفته‌های اول انقلاب می‌رسد، اگر عمامه (پوشک) به سر داری (مسلمان هستی‌،) اگر کلت به کمر صدای هر مخالف را در مجلس و در خیابان ساکت کردی (مسلمان هستی‌،) اگر در پاسخ یک پدر داغ دیده (دوست من) که از تو کمک می‌خواست او را تهدید به سکوت و مرگ کردی (مسلمان هستی‌،)؛ بله مسلمان هستی‌ آخوند حرامزده؛ یک مشت سکه در دهان او بریزید تا خفه شود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


سردسته فاطی کماندو October 20, 2019 07:13 PM

تحت تاثیراین مردک قاتل قرارنگیرید کارخانه جوراب استارلایت راازاوگرفتند شد اصلاح طلب وازادیخواه حالا فقط یک چوب دوسرطلاست از هر دو طایفه اصولگراواصلاح طلب رانده شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


علیرضا توحیدلو October 21, 2019 09:48 AM

با نه متر عمامه مرحوم هویدا را از پشت سر با اسلحه ات کشتی ! جایزه ات راهم که گرفتی [ کارخانه استارلایت ] دیگر چه میخواهی بیشرف ؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: