آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 24 آبان ماه 1398 = 15-11 2019

تیم ملی ایران با بازیکنان عجیب و مربی عجیب تر!

وبسایت‌های داخلی از "بازی ناامیدکننده" تیم ایران می‌نویسند، از "بازیکنانی عجیب و مربی‌ عجیب‌تر"، "عملکرد ضعیف تیم"، "ترکیب اشتباه" و بازیکنانی که بد ظاهر شدند؛ از شجاعی گرفته تا طارمی و آزمون. کاربران ایرانی هم در شبکه‌های اجتماعی به بازی ایران و عراق واکنش نشان داده‌اند.

بسیاری از کاربران پست مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی ایران را که در آن از این شکست به عنوان "اتفاق تلخ" یاد کرده و برای این نتیجه از تماشاگران عذرخواهی می‌کند، منتشر کرده‌اند.

بازیکنان ایران در دیدار برابر عراق بسیار ناامید کننده ظاهر شدند و شب عجیبی را برای فوتبال ایران رقم زدند. تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر عراق عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داد و در نهایت هم با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

فوتبال ایران یک شب تلخ را تجربه کرد. شاید بغیر از دو بازیکن میانی ایران در خط دفاعی و نوراللهی و محمد محبی هیچ کدام از بازیکنان در حد و اندازهای تیم ملی نبودند و اگر فکری به حال این تیم نشود بسیار بعید است که ایران با این بازیکنان بی انگیزه و مغرور و مربی بی برنامه و خنثی بتواند به جام جهانی راه پیدا کند.

دیدار تیم های ملی ایران و عراق، تحت تاثیر اعتراضات عراقی‌ها علیه حكومت این كشور قرار داشت و هزاران معترض، در میدان التحریر بغداد از طریق نمایش‌گرهای بزرگ شاهد بازی فوتبال بودند (عکس زیر). برخی از بازیكنان عراقی نیز پس از زدن گل اول عراق به سبک معترضان ماسک به صورت زدند.

در جریان بازی عراق - ایران هنگام پخش سرود جمهوری اسلامی، تماشاچیان عراقی همانند بحرینی‌ها، سكوت نكرده و با سر و صدا عملا به آن توهین کردند.

هزاران معترض عراقی که بازی تیم ملی فوتبال عراق و ایران در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در میدان تحریر بغداد به صورت زنده تماشا می‌کردند بعد از پیروزی تیم خود علیه جمهوری اسلامی شعار دادند.

به گزارش آسوشیتدپرس، جمعیت که از پیروزی تیم خود در برابر تیم فوتبال ایران شاد بود پرچم‌های عراق را به اهتزاز در آورده و شعار می‌داد: «(رژیم) ایران، بیرون».

هفته‌هاست که عراق صحنه اعتراضات علیه فساد دولتی و دخالت جمهوری اسلامی در این کشور است. برای بسیاری پیروزی تیم عراق در برابر تیم فوتبال ایران نمادی قدرتمند برای این جنبش ‌بود که تا کنون بیش از ۳۲۰ کشته و هزاران زخمی بر جا گذاشته است.


کار صعود تیم ایران سخت شد؛ شادی سیاسی عراقی‌ها
شکست تلخ تیم ملی ایران مقابل عراق با انگیزه
تیم ملی ایران حتی یك کرنر نداشت!

تیم ملی ایران در مصاف با عراق حتی یک کرنر هم روی دروازه حریف ارسال نکرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، شکست تیم ملی مقابل عراق در لحظات پایانی مصاف سخت امان باعث شده تا بسیاری از فوتبالدوستان به انتقاد از عملکرد مارک ویلموتس بپردازند.

بسیاری از دوستداران تیم ملی اعتقاد دارند تیم ایران عملکرد خوبی مقابل عراق نداشته و برخی آمارها نیز این مساله را نشان می دهد.

یکی از مسائلی که نشان از ضعف تیم ملی مقابل عراق دارد، تعداد کرنرهای دو تیم است. نکته عجیب درباره بازی امروز این است که تیم ملی در طول 90 دقیقه صاحب یک ضربه کرنر نیز نشد!

به عبارت بهتر ضربات ایستگاهی مثل کرنر که یکی از نقاط قوت تیم ایران است از سوی عراقی ها آنالیز شده بود و آنها حتی یکبار هم اجازه ندادند توپ به کرنر برود.

جالب تر اینکه عراق در طول بازی 3 بار صاحب کرنر شد که از قضا گل دوم این تیم از روی آخرین ضربه کرنر آنهابه ثمر رسید و باعث یک برد شیرین برای عراقی ها شد.

ایران پرس نیوز




علی November 15, 2019 10:27 AM

مردم ما دقیقاً مثل کبک شدند و حاضر به پذیرش این حقیقت نیستند که برای آخوند جماعت و نوچه هایش ایران و ایرانی ارزشی ندارند و این جماعت برای اسلام ساخته دست خودشان حاضر به هر کاری هستند به پا کردن مسائل قومی و میله فدراتیو و دمکراسی و صندوق رای ووووو هر چیز دیگری را تنها به عنوان دست آویزی برای گسترش و بر پایی اسلام خودشان قبول دارند و مردم ایران را به حساب نمی‌آورند و ملت ما هر بار گول یک پلید را با یک طرح جدید می‌خورند و به هیچ جا نمی رسند آخوند جماعت به هنر و ورزش تنها از دریچه حفظ حکومت خودشان نگاه میکنند و هر کس مخالف باشد سریع حذفش میکنند در فوتبال کی روش و فردوسی پور شاخ بودن که حذف شدند و ما هنوز به دنبال ویلموتس افتادیم برای نجات فوتبال در حالی که آخوند میخواهد سر به تن فوتبال هم نباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام November 15, 2019 06:51 PM

این برد به عراقی‌ها بیشتر روحیه میدهد تا مزدوران سرجوجه سلیمانی را که عراقی‌های بی‌دفاع را با شلیک مستقیم گلوله به قتل میرسانند را از عراق بیرون کنند شادباش به ملت همسایه عراق که شخصا هیچ خصومتی با آنان ندارم

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا.ف November 15, 2019 09:33 PM

دیگه گزشت اون زمون که دموکراتها با همکاری اروپاییها ازمایشات دوپینگ ازتون نمی گرفتن یا با ناداوری میبردنتون بالا هنوز جای پای مبعلی رو صورت گرانترین بازیکن اون زمان یعنی لوییز فیگو باقی مونده در حالی که کارت زرد هم نگرفت نوبت ورزهاش قلابی اخوندی دیگتون هم میرسه! ! دیگه تمومه ماجرا

گزارش یا اعتراض به این نظر


rahim.negahban November 16, 2019 12:45 AM

اتفاقا مربی تیم فوتبال ایران ضمن ترک ایران گفت"ما راحت میتوانستیم پیروز میدان باشیم اما سرنوشت بازی خارج از میدان بازی رقم خورده بود اشاره ایشان به باخت اجباری بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: