آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 1 اسفند ماه 1398 = 20-02 2020

لوموند: انتخابات در حکومت ملاها بی معنا است

فرستادۀ روزنامۀ فرانسوی لوموند به تهران، در گزارشی در باره انتخابات مجلس شوری اسلامی به نقل از برخی ایرانیان نوشته است که انتخابات در جمهوری اسلامی بی معنا است.

به گزارش رادیو فرانسه، خبرنگار لوموند از قول یک استاد دانشگاه می افزاید که در ماه های گذشته رژیم اسلامی ایران انبار دروغ های خود را به ته رساند و اکنون هیچکس مایل نیست در حمایت از "میانه روها یا برای انتخاب میان بد و بدتر" پای صندوق های رأی حاضر شود.

همین استاد دانشگاه تصریح کرده است : کسانی که نیز تغییر نظام اسلامی را از درون میّسر می دانستند دیگر خود اعتقادی به این تصور ندارند.

یک روانشناس جوان نیز به خبرنگار لوموند گفته است که این روزها ایرانیان همگی احساس سرگشتگی و آسیب‌های سنگینی را یکی پس از دیگری تجربه می‌کنند.

جوان روانشناس با اشاره به کشتار صدها نفر در اعتراض های خیابانی آبان ماه گذشته افزوده است که به گمان او ایرانیان در حال از دست دادن حساسیّت های خود و این تصور یا توهم هستند که گویا می توانند منشاء تغییر وضعیت کنونی خود و کشور باشند.

جوان روانشناس افزوده است که در انتخابات گذشته هم خود او به کرات رای داده بود هم دیگران را به رأی دادن ترغیب کرده بود. اما، اکنون او به این نتیجه رسیده که انتخابات در جمهوری اسلامی بی معنا است و رژیم اسلامی مسیر خاص خود را دنبال می کند صرف نظر از اینکه چه آرایی در صندوق ها ریخته شود.




www.youtube.com/watch?v=KtvBoYczttc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



برانداز February 13, 2020 09:00 PM

تو کثیف شپشو برو گم شو گورت رو از ایران پارس بکن برو با اجدادت شتر چرانی کن نه مملکت داری

گزارش یا اعتراض به این نظر


daneshjo February 14, 2020 01:53 AM

جناب استاد مالکش واقعا خودت چند بار گوش کن که چی‌ گفتی‌ ؟رهبرت میگه هر کس به ما علاقه نداره اقلأ بیاد بخاطر ایران رای بده- حالا جنابعالی میگید هرکی نمیخواد بره گمشو ! آخه اینهم شد استدلال فکر نان باش که این نانها خوردن نداره

گزارش یا اعتراض به این نظر


قاسم February 14, 2020 08:11 AM

تو که یک احمق بیش نیستی که حکومت را به یک خانواده تشبیح می کنی احمق ملت میگن ایران را ویران کردید گورتان را گم کنید مگر تو این چهل سال سیاه چه غلطی کردید ایران با سیاستهای شما ویران شد کار را باید بکاردان سپرد شما باعث شدید شاه خدا بیامرز در قبر عذاب بکشه شما ها که جزء انسان نیستید آخر این هم شد منطق یا اونی که ما میگیم قبول کنید یا برید بیرون این فقط منطق یک حمار به تمام معناست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Sam February 14, 2020 08:37 AM

انقلاب کردند که یک مغز تصمیم گیرنده برای ۸۰ میلیون مغز نباشه و چی شد، همان مغز متفکر و با سواد و با شعور را انداختند بیرون و مغز پهن زن ستیز کودک باز تروریست پرور پر از مزخرفات شیعی را جایگزین کردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام February 14, 2020 07:21 PM

از قدیم گفته اند " تو حلق هر مسلمان باید بره یه قرآن" و این فروکنش تنها راه ساکت کردن این جانوران وحشی از حیوان کمتر است البته روایات دیگری هم ار این بیت گهربار وجود دارد که به رسم ادب از بازنشر آن در وبسایت وزین ایران پرس نیوز معذورم

گزارش یا اعتراض به این نظر


یکی از مردمان ایران February 21, 2020 08:48 AM

برای سایت شما بسیار متأسفم!
در این شرایط حساس که تحریم هرچه گسترده و فراگیرتر انتخابات ملاهای قاتل، نقش سرنوشت سازی برای میهنمان ایفا میکند، در سایت شما، جز در لابلای خبرها، هیچ اثر و نشانه ای از تحریم انتخابات از طرف خود این سایت بچشم نمیخورد، تا جائیکه از جمله خودِ من از خودم میپرسم آیا شما گردانندگان این سایت اساساً از تحریم کنندگان انتخابات حکومتی هستید؟؟؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: