آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 3 آبان ماه 1398 = 25-10 2019

یزد؛ پارگی پرده گوش دانش آموز در پی تنبیه بدنی

خبرگزاری هرانا – یک دانش آموز در شهر یزد به دلیل تنبیه بدنی توسط معاون مدرسه، دچار پارگی پرده گوش شده است. مطابق ماده ۷۷ آیین نامه انضباطی مدارس، اعمال هر گونه تنبیه دیگر از قبیل اهانت، تنبیه بدنی و تعیین تکالیف درسی جهت تنبیه ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از رکنا، یک دانش آموز ۱۳ ساله در شهر یزد به دلیل تنبیه بدنی توسط معاون مدرسه دچار پارگی پرده گوش شده است.

به گفته پدر این دانش آموز: ”در دوسال گذشته به‌خاطر آسیب‌هایی که در مدرسه دیگری برای پسرم رخ داده بود دوبار مورد عمل جراحی قرار گرفته بود و بیش از ۶ ماه هم بستری بود، هنگام ثبت‌نام در این مدرسه هم من پرونده پزشکی پسرم را به همین شخصی که پسرم را مورد ضرب و شتم قرار داده، ارائه دادم و تأکید و خواهش کردم که مراقب گوش پسرم باشید اما هنوز یک ماه از سال تحصیلی نگذشته که این تنبیه، پسرم را درگیر امور درمانی و پزشکی کرد”.

وی افزود: ”به‌خاطر پارگی پرده گوش قرار است عمل ترمیم پرده انجام شود که امیدوارم با توجه به اینکه دوبار هم این عمل را انجام داده مشکلی پیش نیاید و پسرم بهبودی اش را به دست آورد”.

مدیرکل ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش یزد در این خصوص گفت: ”تاکنون شکایتی صورت نگرفته اما ما طی تماس با پدر این دانش‌آموز اعلام کرده‌ایم که می‌تواند شکایت کند و ما هم از او حمایت می‌کنیم و به طور قطع اداره کل آموزش و پرورش در بحث تنبیه فیزیکی دانش‌آموزان کاری با شکایت والدین ندارد و پس از بررسی دقیق ماجرا برخورد قاطع با معاون خاطی صورت خواهد گرفت”.

لازم به ذکر است که مطابق ماده ۷۷ آیین نامه انضباطی مدارس، اعمال هر گونه تنبیه دیگر از قبیل اهانت، تنبیه بدنی و تعیین تکالیف درسی جهت تنبیه ممنوع است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: