آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 10 بهمن ماه 1398 = 30-01 2020

جنگ علنی "یوتیوب" علیه رسانه جمهوری اسلامی

بعد از افشاگری یک روزنامه انگلیسی درباره اینکه پرس‌ تی‌ وی چطور از حساب خود برای انتشار پیام‌ هایی در حمایت از حکومت ایران و ضد اسرائیل استفاده می‌ کند، یوتیوب حساب کاربری رسانه جمهوری اسلامی در انگلیس را حذف کرد.

به گزارش فارس، روزنامه تایمز نوشته است: وبگاه «یوتیوب» حساب کاربری «پرس‌تی‌وی» را به دلیل انتشار مطالبی در حمایت از حکومت ایران و علیه اسرائیل حذف کرده است.

طبق اطلاعات این روزنامه کانال Press TV UK در یوتیوب که هزاران ویدئو منتشر کرده بود و ۲۸۰۰۰ مشترک داشت چند روز بعد از هلاکت قاسم سلیمانی غیرفعال و حذف شده است.

دیگر شبکه‌ های اجتماعی از جمله اینستاگرام هم در هفته‌ های گذشته اقدام به حذف تصاویر منتشرشده از سلیمانی کرده‌ اند.


وقتی یک رسانه "ابزار شکنجه" می‌شود

سازمان "عدالت برای ایران" پیش تر اعلام کرده که پخش برنامه‌های "پرس‌تی‌وی" باید متوقف شود. به گفته‌ یکی از موسسان این سازمان، این شبکه دیگر نه یک رسانه که ابزار شکنجه است.

ماجرا با شکایت مازیار بهاری خبرنگار ایرانی نیویورک تایمز از شبکه انگلیسی زبان پرس‌تی‌وی آغاز شد. این خبرنگار که در حوادث پس از انتخابات سال ۱۳۸۸ در تهران بازداشت شده بود، تحت شکنجه مجبور به اعتراف جلوی دوربینی شد که فکر می‌کرد متعلق به وزارت اطلاعات است و فیلم ضبط‌شده‌ی آن تنها در آرشیو این وزارتخانه باقی می‌ماند. اما این فیلم از رسانه برون مرزی متعلق به جمهوری اسلامی پخش شد.




آرش - صبحی January 30, 2020 04:02 PM

هر رسانه ای که حتی یک کلمه سخن ناصواب در مورد عملکرد جنایتکارانه جمهوری اسلامی بزند یا تصاویری را که مورد نفرت ملت ایران است را پخش کند بمثابه دشمن ملت ایران بدانیم وبر هر ایرانی با شرف وبا وجدانی است تا در مقابل مزدوران رسانه ای جمهوری اسلامی در برون مرزها بدون هیچ گونه رو دربایستی بایستذد و آنها را رسوا نماید درود بر مازیار بهاری

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: