آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 8 آبان ماه 1398 = 30-10 2019

بازداشت طبرزدی؛ فیلم مانور وحشت ماموران

فیلم زیر: نظام مدعی اقتدار اینگونە از تجمع شما میترسد

خبرگزاری هرانا – حشمت الله طبرزدی، فعال سیاسی، روز گذشته توسط نیروهای امنیتی در شیراز بازداشت شد. گفته می شود آقای طبرزدی جهت شرکت در مراسم روز بزرگداشت کوروش به شیراز سفر کرده بود. مامورین پس از بازداشت وی، منزل او در تهران را نیز تفتیش کرده و تعدادی از لوازم شخصی آقای طبرزدی را با خود برده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز سه‌شنبه ۷ آبان‌ماه ۹۸، حشمت الله طبرزدی، فعال سیاسی توسط نیروهای امنیتی در شیراز بازداشت شد.

پس از بازداشت آقای طبرزدی، نیروهای امنیتی تهران نیز منزل شخصی وی را مورد تفتیش و ضبط برخی وسایل شخصی قرار داده‌اند.
گفته می‌شود حشمت الله طبرزدی روز گذشته جهت شرکت در مراسم روز کوروش راهی شیراز شده بود.

با توجه به احضار و اخذ تعهد از برخی شهروندان و فعالین مدنی، جهت عدم شرکت در مراسم روز کوروش، احتمال می‌رود بازداشت آقای طبرزدی در این خصوص صورت گرفته باشد.




www.youtube.com/watch?v=eP4OYBz0y4w

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



قاسم October 30, 2019 11:32 AM

این نوع حرکات نشان از درماندگی یک نظام پوسیده و در حال فروپاشی است ۴۰ سال شاهد ریختن این اراذل و اوباش در خیابانها هستیم مگر یک حکومت مردمی چقدر نیاز به این همه مانورهای خیابانی دارد پس این نشان مافیایی بودن و ضد مردم بودن این حکومت به اصطلاح اسلامیست
اینها سواد و توانایی اداره یک کشور را ندارند پس به مزدوران خود پول هنگفت می دهند که از این موجودات کثیف ماقبل تاریخ دفاع کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: