آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 16 آبان ماه 1398 = 07-11 2019

فیلم؛ اینهم خانواده ایده ال از نظر امام خامنه ای

فیلم زیر: آشنایی با پدر پرجمعت ترین خانوادۀ اسلامی در ایران آخوند زده


خامنه ای خواهان افزایش جمعیت؛ واکنش مردم

بچه‌دار نشدن از شروط ضمن عقد در برخی عقدنامه‌ها شده است!

یك عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه ادعای اداره کردن جمعیت ۵۰۰ میلیونی تنها خام‌اندیشی است، گفت: اگر تمام مشکلات مدیریتی و معضل فساد حل و فصل شوند، منابع کشور فقط می‌تواند پاسخگوی جمعیت ۱۰۰ میلیونی باشد.

معصومه آقاپور علیشاهی در گفت‌‌وگو با ایلنا در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه «کشور نه تنها می‌تواند خود را اداره کند، بلکه ۵۰۰‌ میلیون نفر را نیز می‌تواند مدیریت کند»، گفت: به هیچ عنوان امکان مدیریت این جمعیت در کشور وجود ندارد. من نمی‌توانم بفهمم بر اساس چه شاخصه‌هایی این صحبت‌ها مطرح می‌شود.منابع کشور فقط می‌تواند پاسخگوی جمعیت ۱۰۰ میلیونی باشد و نکته این است؛ همین میزان جمعیت هم اگر رشد اقتصادی تحقق نیابد، محقق نخواهد شد.

آقاپور در ادامه افزود: برای سال ۱۴۰۴ پیش‌بینی ۱۰۰ میلیون نفر را در نظر گرفته‌اند. حتی بعید است همین برنامه‌ریزی محقق شود. اگر نسبت آمار طلاق‌ به ازدواج‌ و آمار موالید به مرگ و میر را در نظر بگیریم، مشخص می‌شود چرا جمعیت مطلوب محقق نمی‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زوج‌ها رغبتی به بچه‌دار شدن ندارند، گفت: یک مورد خاص که دوسال است شیوع یافته، ذکر شرط زوجین برای عدم بچه‌دار شدن در عقدنامه‌ است. ما باید واقعیت‌ها را و همچنین این فاجعه را ببینیم. طی دوسال گذشته این موضوع به صورت یک فرهنگ درآمده است. بنا بر این شرط، هر کدام از زوجین تقاضای بچه‌دار شدن بکنند، طرف مقابل می‌تواند بدون هیچ پیش‌شرطی طلاق بگیرد.

وی در ادامه افزود: در کشور ما نبوغ اجتماعی و نبوغ سیاسی نسبت به رشد اقتصادی شکاف فاحشی دارد. به این معنا که کشور در بخش‌‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، اما رشد اقتصادی قابلی نداشته‌‌ایم. درحالی که لازم بود اقتصاد همگام با دیگر ابعاد پیشرفت رشد کند. این شکاف باعث شد، انتظارات مردم با رفاه اجتماعی فاصله بسیاری پیدا کند که این موضوع ایجاد نارضایتی می‌کند و آنچه مسلم است؛ در نخستین وهله این نارضایتی، بر کنترل یا رشد جمعیت تاثیر می‌گذارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: از طرفی جمعیت قشر جوان ما رو به کاهش است. توجه به آمارها این کاهش را نشان می‌دهد. از سال پیش در منطقه ۳ شهر تهران ۱۱ مدرسه منحل شد، زیرا دانش آموز نداشتند. یا دانشگاه آزاد هم‌اکنون ۵۷ هزار صندلی خالی دارد.





www.youtube.com/watch?v=KlNMQNxEzZI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Javid November 1, 2019 02:19 PM

حکایت اینه که میگن موش تو سوراخ نمیرفت جارو هم به دومش بسته بود شما همین 80 میلیون نفر رو جواب بدید بقیه اش پیشکش

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali November 2, 2019 11:17 AM

جمعیت جوان برایی چی میخوان اونوقت !؟ گوشت دم توپ حتما ! شغلی براش در نظر دارید خیر نکنه میخوایید کولبری کنه یا زباله گردی یا دست فروشی ، چهار تا کارخانه هم از زمان شاه فقید باقی بود یا ورشکست و تعطیل شدند با در آستانه نابودی : - (

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush November 7, 2019 01:34 PM

تنها اگر از صبح تا شب بنشینی گوشه اتاق با خودت بازی کنی‌ میتوانی‌ ۱۱ تا بچه بزنی‌؛ مثل ما اگر کار میکردی و وجدان داشتی‌، نتیجه دیگری بدست می‌‌آمد و آخوند زالو صفت نمیشدی!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایمان November 7, 2019 02:52 PM

بدبخت حتی اسم همه بچه هاش یادش نمیاد بد چطور اونها رو میتونی تربیت کنی؟ هیشکی هم نپرسید هر 11 تا بچه برای یه زنه یا چندتا زن! چون کسی که پونزده سالگی ازدواج کنه حتما 25 سالگی فیلش یاد هندوستان میکنه! خب کودک همسری همینه دیگه اگه بچه نبودی عقلت میرسید این همه بچه نمیاوردی هدف از آوردن بچه براش این بوده که کوچیکا بشن عروسک بزرگا! ای خاک تو سرت! بعد خرج زندگی از کجا میاری؟ ما تو دوتاش موندیم خب معلومه حکومت کاه و یونجه تون رو میده که براش بشید مدل ایدئولوژیک و موش آزمایشگاهی ایدئولوژی حکومت

گزارش یا اعتراض به این نظر


قلی ایرانی November 7, 2019 06:06 PM

تو حق کسانی را خوردی و داری میخوری که 2یا3 بچه دارند از نظر بهداشت تغذیه تحصیل اشتغال و خیلی از مسائل اجتماعی
هنوز تخم ریزهات تمام نشده میرسه به 25 عدد شایدم بیشتر خیر سرت

گزارش یا اعتراض به این نظر


فرشید November 8, 2019 12:10 AM

اگر انقلاب نشده بود، به گور پدرت میخندیدی که با درآمدت از قرآن خوانی بر روی قبرها و روضه خوانی یازده بچه درست کنی بله مردم میفهمند که انگل جامعه هستید

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود November 8, 2019 05:27 PM

مرتیکه پررو خاک بر سر خودت و اون خودی هات که حرفهات رو میفهمن با اون پسر اوزگلت که هرچی خورده یامال یا مال دزدی بوده ویامفت و دل ییرحم با تن لش که عینهو ببوها الان تنها چیزی که تو فکرشه خورد و خوراکه و دیگ خالی رو هم همراهش اورده که غذای نذری رو ببره خونه در ظمن هی نگو ما ایرانیها چون ایرونیها همچه قیافه ها و همچه تیپی تو ایران تا چهل سال پیش نداشتیم هی براخودتون تلاش نکنید هویت ایرونی بخرید و هی بچسبونید خودتون رو به ایرونیها که باعث شرم و سرافکندگی هستید برا ایران و ایرانی و اینو بدونید که هیچوقت جزیی از ما شناخته نخواهید شدو هی اسم ایران و ایزانیها رو روی زبان ودهان نا پاکتون نبرید که لعنت خدا برهمتون یک جا بر خودتون و عکره و اصل نسب خودی هاتون هموطنان خوبم همه بگید امین لطفا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: