آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 12 آبان ماه 1398 = 03-11 2019

گرجستانی‌ ها دست رد به سینه آقازاده ها زدند

روزنامه شهروند نوشت: گرجستانی‌ها دست رد به سینه ایرانی‌ها زدند و دیگر خریدن خانه برای گرفتن اقامت گرجستان کافی نیست.

این خبر را مریم سلطانی، عضو هیأت مدیره اتاق ایران و گرجستان اعلام کرده و می‌گوید: «براساس مقررات تازه این کشور، شهروندان ایرانی باید علاوه بر خرید ملک دست‌کم ٦٥‌هزار دلار سرمایه به گرجستان ببرند تا بتوانند اقامت این کشور را دریافت کنند.»

او تاکید می‌کند: «دلال‌های ایرانی گرجستان این اتفاق را از مهاجران پنهان می‌کنند و همچنان در تبلیغات‌شان به دروغ می‌گویند خرید ملک برای گرفتن اقامت کافی است.»

دیپورت ایرانی‌ها از گرجستان در شرایطی رخ می‌دهد که ایرانی‌ها‌ سال ٩٦ رکورد خروج سرمایه از کشور را شکسته‌ و براساس اعلام صندوق جهانی پول ٢٥‌میلیارد دلار ارز از ایران خارج کرده‌اند.

علی پورابراهیمی، رئیس پیشین کمیسیون اقتصاد مجلس دهم و محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته‌اند که این پول‌ها صرف خرید خانه در کشورهای همسایه شده است.

جالب است بدانید نیت واقعی بسیاری از ایرانی‌هایی که در کشورهای همسایه خانه خریده‌اند، سرمایه‌گذاری و کار نبوده است.

مریم سلطانی می‌گوید: «گرجستانی‌ها متوجه شده‌اند بیشتر شرکت‌های ثبت‌شده ایرانی‌ها در این کشور صوری است و هیچ‌گونه گردش مالی ندارد، به همین دلیل است که روی مهاجران ایرانی ذره‌بین گذاشته‌اند و برای پذیرش آنها سختگیری‌ها می‌کنند.»



ali November 4, 2019 09:34 PM

مگر سرزمین خودمان را چه شده که باید برویم در کشورهای درجه سه جهان ! سرمایه گذاری کنیم !؟ ننگ بر نسل ما که ننگ تاریخ این سرزمین هستیم فرار مغزها ، فراز سرمایه = نابودی ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: