آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 2 اسفند ماه 1398 = 21-02 2020

فیلم؛ امپراتوری دروغ خامنه ای رسواتر از همیشه

پروپاگاندای رسوای نظام، رسواتر از همیشه : امپراتوری دروغ تصاویر سربازان بە صف شدە پادگان تهران در حوزە رای گیری تعیین شدە را بعنوان صف مردم معرفی می کند. یادشان رفتە بگویند ھمە کلاە سر کنند تا سرھای تراشیدە سربازی دیدە نشود! (فیلم زیر)

این در حالیست که فیلم‌ها و تصاویر متعددی از شهرهای مختلف ایران در فضای مجازی منتشر شده که بی‌اعتنایی مردم و تحریم گسترده انتخابات و کل حاکمیت را به نمایش گذاشته است.

صداوسیمای خامنه ای دقایقی پیش اعلام کرد: ..رئیس ستاد انتخابات مجلس و خبرگان رهبری از غیر الزامی شدن ثبت اثر انگشت بر روی برگه‌های رأی در شعب اخذ رأی در سراسر کشور به دلیل شیوع آلودگی به ویروس کرونا خبر داد....

این اقدام دست حکومت دروغ را باز می‌گذارد تا راحت‌‌تر برگه های رای را پر کنند و اسامی دلخواه را در آن ثبت و با مهندسی آراء، مشارکت مردمی را بالا و آمارها را غیرواقعی نشان دهند.




www.youtube.com/watch?v=Ok0khY9aHbA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آریا February 21, 2020 12:56 PM

نگاه به این قیافه های دیوث پدر بندازید همه از بسیجی های ضد ایرانی و تخم و ترکه تازیان هستند که مثل خوک جمع شدند ننگ بر دین کثیف تر از خودتون

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: