آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 13 آبان ماه 1398 = 04-11 2019

پيام دبيركل شوراى مديريت گذار به ملت عراق‎

پيام دبيركل شوراى مديريت گذار به دمکراسی در ایران به ملت عراق‎

ملت شریف و مبارز عراق قیام و پایداری شما برعلیه فساد و وابستگی برخی سیاستمداران و عدم توجه آنان به کرامت انسانی و حرمت شهروندان، توجه همه جهانیان را بسوی شما معطوف نموده است . ملت همسایه شما ایران٬ که بیش از چهار دهه سرنوشتی همچون شما دارد، از صميم قلب خود را در کنار شما حس میکند و شجاعت مدنی شما را در قیام و ایستادگی برعلیه ظلم و جور و فساد تحسین میکند.

اجازه ندهید دیگر بار جمهوری اسلامی سیاستمداران وابسته بخود را برسرنوشت ملت عراق مسلط نماید. كشورشما بايستى بدست كسانى اداره شود كه منافع ملى و استقلال ان را محترم مى شمارند و به سعادت مردمان و رفاه انان در صلح و همزيستى با ديگران باور دارند.

ما از دخالت گستاخانه و وسیع جمهوری اسلامی وگماشتگانش درعراق بخوبی مطلعیم و آنرا بدون هیچ قید و شرطی محکوم میکنیم . حساب این رژیم خودکامه و فاسد از ملت ایران جدا است . ایرانیان هیچ تفاهمی با دخالتهای رژیم جمهوری اسلامی درکشورعراق و منطقه و جهان ندارند. ما به استقلال شما کاملا احترام میگذاریم و دخالت درتاثیرگذاری برسرنوشت ملت عراق را محکوم مینماییم .

به اميد پيروزى مبارزات شما در ساخ تن كشورى ازاد، دموكراتيك و عارى از جنگ.
دبيركل شوراى مديريت گذار به دمکراسی در ایران حسن شريعتمدارى ۴ نوامبر ۲۰۱۹



علی November 5, 2019 09:02 AM

مبارزه با رژیم امری است پسندیده و لازم تا مردم ما از این رژیم فتنه انگیز که کاری جز خونریزی و جنایت نکرده نجات پیدا کنند ولی شورای گذار متاسفانه تجزیه طلبانی که ایران را به سوی دریای خون هدایت میکند را در میان خودشان پذیرفتند و این به جای آینده روشن ما را به سوی آینده‌ای مبهم میبرد و ملت عراق یک بار این گذار را تجربه کرده‌اند و به سه بخش کردنشین و سنی‌نشین و شیعه نشین تبدیل شده‌اند و این تقسیم شدن و به زعم شورای گذار فدرالیسم چیزی جز خونریزی و کشتار نصیب مردم عراق نکرده و جا دارد شورای گذار در انتخاب گروههای دخیل در شورا دقت بیشتری کنند تا آینده ایران مانند کشور همسایه نشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


raha(ازـ ـ ـ؟!) November 5, 2019 11:06 AM

جناب شریعتمداری! مگه شما کی هستی و از کی وکالت گرفته ای که از طرف "ایران" یعنی ما مردم ایران پیام میفرستی؟! من یکی ایرانی و همۀ ایرانیهائی که میشناسم، که مطمئنم بیشتر از ایرانیانی است که شخص شما میشناسید، هیچکدام هیچ یک از خط و خطوط سیاسی شما را قبول نداریم چه برسد که شما را نمایندۀ سخنگوئی خود بدانیم! واقعاً که! ! خمینی هم همینطور خمینی شد، در ساحل امن و زیر یک درخت سیبی، امر برش متوهم شد، و برای خودش برید و دوخت و پوشید و بعدش هم نوشید، البته خون ما مردم ایران را!

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک د.د. November 5, 2019 09:12 PM

من نمی فهم که این شورا هنوز مردمی نشده دارند خودشان را به مردم غالب می کنند و از ظرف من و بسیاری دیگر از هم وطنانم حرف میزند این کارشان هم همانند دیگرکاشان نادرست است در حالیکه میتوانستند تنها از سوی شورای گذار پیام خودرا بفرستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: