آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 14 آبان ماه 1398 = 05-11 2019

آمادگی روسیه برای سرمایه‌گذاری در افغانستان

نخست وزیر روسیه از آمادگی این کشور برای سرمایه‌گذاری در منابع معدنی افغانستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری میزان، دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه گفت که در طی سال‌ها روابط تجاری مسکو-کابل کاهش یافته اما اکنون روسیه خواستار گسترش روابط تجاری با افغانستان است.

مدودف در دیدار با رئیس اجرایی افغانستان همچنین از آمادگی روسیه برای سرمایه‌گذاری در بخش منابع معدنی افغانستان و نیز تکمیل کردن پروژه‌های گذشته خبر داد.

نخست وزیر روسیه در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای نیز بر راه اندازی پروژه‌های مشترک برای بازسازی افغانستان تاکید کرد.

وی در این باره گفت: لازم است تا درباره پروژه‌های مشخصی فکر کنیم که اقتصاد افغانستان را به خروج از بحران قادر سازد تا این کشور عضو فعالی در فرآیندهای سیاسی و اقتصادی در منطقه تبدیل شود.

نخست وزیر روسیه در حالی از آمادگی مسکو برای سرمایه‌گذاری در بخش منابع زیرزمینی افغانستان خبر داده که در اسفند سال 94 نیز مقامات اتاق تجارت و بازرگانی روسیه در سفر به کابل نیز از آمادگی دولت و تاجران روسیه برای سرمایه‌گذاری در بخش معادن، ساختمان و گسترش روابط تجاری خبر داده بودند اما تاکنون در زمینه همکاری در استخراج معادن اقدام عملی صورت نگرفته است.



شهنام November 5, 2019 01:18 PM

کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی آخه روسیه ی بدبخت ورشکسته تو اگه سرمایه داری تو کشور خودت سرمایه گذاری کن که ملتت از زور بدبختی به ودکا خوری و گدایی و روسپیگری نیفتند بیچاره ملت روسیه که زیر دست پوتین کوتوله و یه مشت اراذل مافیایی به خاک سیاه نشستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: