آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 آبان ماه 1398 = 11-11 2019

اعتراض؛ ممنوع الملاقات شدن دو زندانی سیاسی

ممنوع الملاقات شدن دو زندانی سیاسی در پی اعتراض به محدودیت‌های غیرقانونی

پاسخ رئیس جدید زندان اوین به "نافرمانی مدنی" فرهاد میثمی و محمد حبیبی ممنوع الملاقاتی آنهاست. این زندانیان سیاسی به اعمال محدودیت‌های غیرقانونی در اوین معترضند. مادر میثمی از انتقال پسرش از اوین به رجایی‌شهر کرج خبر داد.

به گزارش کمپین حقوق بشر در ایران، فرهاد میثمی و محمد حبیبی، دو زندانی سیاسی زندان اوین که به محدودیت‌های اعمال شده از سوی رئیس جدید اوین نسبت به زندانیان، به ویژه زندانیان سیاسی اعتراض کرده‌اند، ممنوع الملاقات شده‌اند.

این دو زندانی سیاسی در واکنش به محدودیت‌هایی که به گفته کمپین حقوق بشر در ایران به طور غیرقانونی از زمان سر کار آمدن غلامرضا ضیایی به عنوان رئیس زندان اوین بر زندانیان بخصوص سیاسی اعمال می‌شود، در نامه اعتراضی خود به تاریخ ۱۶ مهر خطاب به "سیاست‌گذاران قوه قضائيه و سازمان زندان‌ها" نوشته بودند که تا زمان رفع محدودیت‌های غیرقانونی نسبت به زندانیان، از پیروی از مقررات زندان از جمله آمارگیری روزانه و مراسم اجباری صبحگاه خودداری خواهند کرد.



آرش - صبحی November 12, 2019 09:40 AM

غلامرضا ضیائی را در دوران تحمل زندانم بخوبی میشناسم این مردک حرامزاده یک عناد ریشه دار با زندانیان سیاسی دارد که یکبار بخود من گفت شما هارا باید اعدام کنند چرا میفرستند زندان که خرجتان کنند آنزمان هنوز رئیس زندان نبود رئیس زندان صداقت بود وغلامرضا ضیائی در حفاظت واطلاعات اوین مشغول فعالیت بود زنازاده ای است این عنصر پلید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: