آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 21 آبان ماه 1398 = 12-11 2019

خودسوزی چهارمین جانباز در قم طی سه ماه

در پی انتشار خبر خودسوزی و مرگ یک «جانباز جنگ ایران و عراق» در یکی از رسانه های محلی قم، مشاور استاندار قم نیز این حادثه و سه خودسوزی دیگر در قم را تایید کرد.

خودسوزی آسیب دیدگان جنگ ایران و عراق در حالی است که علاوه بر نهادهای زیر مجموعه سازمان‌های نظامی، بنیاد شهید، و امور ایثارگران نیز مسئول رسیدگی به مشکلات این افراد است و از بودجه دولتی بهره می برد. با این حال، هر از چند گاهی خبر تجمع خانواده های جانبازان در اعتراض به رسیدگی نشدن به مشکلاتشان منتشر می شود.

ایالات متحده بارها سوءمدیریت، فساد مالی نهادینه، و غارت دارایی‌های خدادادی ایران توسط وابستگان رژیم حاکم بر این کشور را محکوم کرده و آنها را از جمله عوامل اصلی مشکلات اقتصادی و مالی ایران و وضعیت نابسامان معیشتی و رفاهی مردم آن کشور دانسته است.

از جمله چندی پیش مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، در چند توئیت درباره مقام‌های جمهوری اسلامی گفته بود که آنها به جای کمک به مردم درگیر فساد شده‌اند.



اریو برزن November 12, 2019 10:31 AM

البته تا وقتی که تروریستهای حزب الله حشت الشعبی حماس و و خانواده های لاشخور و کثیفشان هستند تمام پولها وحقوق جانبازان ما خرج کرگدنهای کثیفی بنام حسن نصرالله خالد مشعل و ایادی گرگ صفتشان می شود و پولی برای جانبازان مظلوم و قهرمان های ملی ما نمی ماند
فقط دوست دارم که یکی از حاکمان خاین جمهوری اسلامی روز ۱۱ نوامبر به انگلستان می امدند تا میدیدند که چطور این مردم و دولتشان یاد گشته شدگان جنگ های جهانی اول و دوم را گرامی می دارند و سربازان باز مانده از ان زمان را مانند یک گنجینه ملی گرامی می دارند
بلکه شاید به غیرت نداشته مسیولان ما هم تلنگری بخورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: