آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 21 آبان ماه 1398 = 12-11 2019

فیلم دردناک؛ دخترکی که زیر آوار زلزله دفن شد

فیلم دردناک سخنان دختر شیرین‌زبان آذری که با آرزوهایش زیر آوار زلزله دفن شد

در جریان زلزله استان آذربایجان شرقی در روز جمعه ۱۷ آبان‌ماه ۲ دختر دهه هشتادی نیز در شمار قربانیان این حادثه دلخراش بودند. عصر روز جمعه پیکر این دو دختر ۱۰ و ۱۳ ساله در میانه به خاک سپرده شد.

فیلم‌هایی که بعد از زلزله در فضای مجازی منتشر شده است، مویه و گریه زجرآور مادر یکی از این دو دختر را نشان می‌دهد. برای خیلی از کسانی که فیلم این زن داغدار را دیدند سوال پیش آمد که فرزند این زن کیست؟ فرزند او، زهرا عابدی دختر ۱۰ ساله‌ای است که حالا همراه با دوستش ریحانه قربانی دختری ۱۳ ساله، این دنیا را با تمام بی رحمی‌هایش ترک کردند.

پس از فیلم گریه های مادر آذری زبان، نوبت به منتشر شدن فیلم شیرین زبانی‌های دخترش رسید. در این فیلم زهرا از آرزوهایش می‌گوید و گفت که قصد دارد به کشورش کمک کند. همچنین در ادامه زهرا از مشکلات جایی که در آنجا زندگی می‌کند، سخن گفت.

زهرا در قسمت دیگری از حرف‌هایش خطاب به مجری گفت: «معلم نداریم، درس نمی‌تونیم بخونیم.» این دخترک خوش‌زبان آذربایجانی و دوستش در زلزله جانشان را از دست دادند تا آرزوهایشان را برای داشتن یک مدرسه و ساختن آینده با خود در زیر خروارها خاک دفن کنند.




www.youtube.com/watch?v=qbLlsvJEUqs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام November 12, 2019 02:41 PM

دلم به در آمد سینه‌ام سوخت مرد گریه نمی‌کند اما بغض خفه اش میکند این گلهای پاک میروند ولی به قول هم میهنان آذریمان "ظالم همیشه سالم دی" (است) توف به این روزگار

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا.ف November 13, 2019 03:36 AM

من پدرم کرمانشاهی اصیله به عنوان یک کرمانشاهی بلکه یک انسان به اذربایجان جانم تسلیت میگم بهترین دوستهای من اذری یا به قول خودشون ترک بودن چه فرقی میکنه می یاد اون روزی که من تو ما بشین و ازادی انسانیت و دموکراسی سرزمینمون رو فرا بگیره و این بار بجای تفنگ عشق مردم ایران رو کنار هم نگه میداره

گزارش یا اعتراض به این نظر


Javid November 14, 2019 02:12 PM

من اذری نیستم ولی فدای هر چه اذری زبان هستم اشکم رو در اوردی عزیزم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: