آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 24 آبان ماه 1398 = 15-11 2019

ایجاد شبکه "ضد دین" بیخ گوش آخوند داعشی

خبرگزاری هرانا – روز جاری یک مقام امنیتی از شناسایی و بازداشت تعدادی از شهروندان در ارتباط با یک شبکه مجازی که او آن را «ضددین» خوانده است در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از فارس، امروز جمعه ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۸، یک مقام امنیتی در خراسان رضوی از بازداشت گردانندگان یک شبکه در فضای مجازی خبر داد.

این مقام امنیتی این اقدامات را در راستای برخورد با آنچه “جریان‌های ضد دین” نامیده، عنوان کرده و بازداشت شدگان را “اهانت کنندگان به مقدسات” دانسته است. وی همچنین از مسدود شدن صفحات مجازی این شهروندان خبر داد.

گفتنی است در این گزارش اشاره ای به هویت و تعداد بازداشت شدگان نشده است.

سرکوب، تهدید، فشارهای امنیتی و قضایی بر دگراندیشان و اقلیت های مذهبی از موارد بارز نقض حقوق بشر توسط حکومت جمهوری اسلامی در ایران بوده و از این بابت نیز همواره مورد انتقاد سازمان ها و نهادهای حقوق بشری بین المللی قرار گرفته است. نقض آزادی بیان و اندیشه خصوصا در حیطه مذهبی باعث طرح اتهاماتی چون “توهین به مقدسات” و “سب النبی” و … توسط دادگاه های جمهوری اسلامی شده و در مواردی صدور احکام سنگین حبس، مجازات های غیرانسانی شلاق و اعدام را نیز در پی داشته است.



Dariush November 15, 2019 01:45 PM

نمیدانم "سب النبی" یعنی‌ چی‌! از صبح تا شب از خود پیامبر گرفته تا روح روح الله را به فحش کشیدن سب النبی حساب میشود؟ فکرمیکنم من بد جوری گناه کارم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: