آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 24 آذر ماه 1398 = 15-12 2019

نسل بعدی با زبان دیگری با شما سخن خواهند گفت

مشروعیتی برای این احکام قائل نیستم....نسل های بعد با زبان دیگری با شما سخن خواهند گفت

وکیل سپیده قلیان، با تایید حکم پنج سال زندان برای این فعال حقوق کارگران به خبرگزاری ایلنا گفت: رای شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران بدون تشکیل جلسه محاکمه نهایی شده است.

سپیده قلیان در مورد این حکم در کانال تلگرام خود نوشت: «وقتی از منشی شعبه ۳۶ دادگاه انقلاب جزئیات احکام را مطالبه کردم با توهین و تشر به من گفتند که نمی‌گوییم حکم شما چند سال است که بازی رسانه‌ای انجام ندهید و فقط میزان قابل اجرای آن را به شما می‌گوییم.»

او با اشاره به اینکه در واقع مزه شیرین عدالت برای ما تایید نظر به جای تجدید نظر بود، افزود: «آن هم در شرایطی که تمام مسئولان به ما قول برگزاری دادگاه با حضور خودمان و وکیل را داده بودند و حتی صحبت از برگزاری دادگاه علنی بود تا حداقل بتوانیم صدای حق‌خواهی کارگران باشیم.

سپیده قلیان نوشت: با توجه به روند غیر شفاف من هیچ مشروعیتی برای این احکام قائل نیستم و از ابتدا می دانستم که آزادی موقت ما چیزی جز کارناوال نمایشی برای مسولان نبوده است. در روزهای آینده اعتراض های خود را به هر طریقی که برایمان مقدور باشد ادامه خواهیم داد.

این فعال حقوق کارگران در پایان با هشدار به حاکمان جمهوری اسلامی نوشت:: عجالتا به شما یادآور می‌شوم که آبان‌ماه نشان داده که نسل‌های بعد با زبان دیگری با شما سخن خواهند گفت.



کاریکامراناتور December 15, 2019 05:12 PM

با نمودار شدن نسل های جدیدتر در زمینه های تصمیم گیری خیلی از چیزها تغییر خواهند کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: