آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 آذر ماه 1398 = 25-11 2019

آسوشیتدپرس: وصل اینترنت با ویدئوهای سرکوب

آسوشیتدپرس در گزارشی از اعتراضات ایران و سرکوب بیرحمانه معترضان نوشت: آتش مسلسل به معترضانی که بسوی ماموران سنگ پرتاب می کنند، پاسخ می‌دهد. بسیجی‌های موتورسوار، تظاهر کنندگان را تعقیب می‌کنند. نیروهای امنیتی لباس‌شخصی مردی را گرفته، می‌زنند و از خیابان به سوی سرنوشتی نامعلوم می‌کشند.

این منبع افزود: با وصل مجدد اینترنت در ایران پس از یک هفته، تصاویر جدید نشان‌دهنده این است که تظاهرات و اعتراضات مردم بیرحمانه سرکوب می‌شوند. این تصاویر تنها بخش‌هایی از اعتراضات و درگیری ها را ارائه می‌دهند. (فیلم زیر در شیراز: برخورد وحشیانه مزدوران لباس شخصی با معترضان)

در جریان اعتراضات اخیر لباس شخصی‌ها با طرح از پیش تعیین شده اقدام به شلیک از نزدیک به معترضان می‌کردند و سپس آنها را به مکانی نامعلوم منتقل می‌کردند.

یکی از معترضین در فردیس کرج در مورد مشاهداتش در روزهای اول اعتراضات سراسری با افشای این طرح کثیف ماموران حکومتی گفت: «لباس شخصی ها قاطی مردم معترض بودن و به محض ورود پلیس به ماجرا ، چندتاشون از زیر کاپشنشون کلت کمری در میاوردن و مخفیانه شروع میکردن به شلیک گلوله به سینه و شکم و پشت مردم از فاصله نزدیک. به طوریکه احتمال خطای اصابت گلوله به صفر میرسید. پس از شلیک براساس طرح و توئه از پیش تعیین شده بلافاصله زخمی ها توسط عده ای دیگه منتقل میشدن . این انتقال توسط مردم عادی نبود.»

وی در ادامه می‌افزاید: « توی دو مرحله شاهد گلوله خوردن بچه محل ها بودم اما هنوز بعد از چند روز خانواده اونها تو هیچ بیمارستانی نتونستن پیداشون کنن. وقتی دوستانم گلوله خوردن دیدم که چند نفر لباس شخصی بردنش و فکر می‌کردیم که اونا مردم عادی هستن اما گویا لباس شخصی ها بوده اند».

وی اضافه کرد: کسی را که در تظاهرات دستگیر کردند دیگه پیداش نیست . الان هم، هرکس رو که میبرن دیگه پیدایش نمیشه و اگر کار خاصی نکرده بود ۲۰ تا ۵۰ میلیون میگیرن بعد آزاد میکنن.


جوانان اسیر در چنگال دادستان داعشی

دادستان کل جمهوری اسلامی روز شنبه پس از بازدید از زندان فشافویه که یکی از مخوف ترین زندان های خامنه ای است، ادعا کرده که همه دستگیرشدگان اعتراضات اخیر از وضعیت خود راضی هستند.

آخوند منتظری بدون اشاره به تعداد بازداشت شدگان گفت: نکته جالب این است که همه این دستگیرشدگان از وضعیت زندان و نگهداری‌شان در زندان اعلام رضایت کرده‌اند.

وی در عین حال از افرادی که بازداشت شده‌اند خواست که در بازجویی‌ها "صداقت" داشته باشند و "واقعیت‌ها" را بیان کنند. (عکس زیر)

بر اساس گزارش سازمان عفو بین الملل، تاکنون دستکم ۴۸۰۰ نفر در جریان اعتراضات اخیر بازداشت شده‌اند. اما برخی منایع اپوزیسیون می گویند شمار بازداشتی ها در ۱۶۵ شهر از ده هزار تن گذشته است.

برخی گزارشها حاکیست که نیروهای امنیاتی جمهوری اسلامی از مدارس به‌ عنوان محلی برای بازداشتگاه استفاده می‌کنند.


ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=cIfHGlnZOU4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



علی November 25, 2019 01:25 PM

سالها قبل برادران کاووسی‌فر مثل دو تا شیر قاضی صلواتی را مثل شغال بدرک واصل کردند و متاسفانه دولت های آمریکا و امارات در اقدامی پلید آن دو را به خونخواران اسلامی تسلیم کردند و آنها را اعدام کردند ولی عکس خندان آنها در هنگام اعدام به عنوان عکس سال انتخاب شد یادشان گرامی راه درست را آنها انتخاب کرده بودند آخوند جز حرف زور گوشش به هیچ حرفی بدهکار نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: